Vierailija

Olemme miesystäväni kanssa muuttamassa yhteen, ja päätös on tehty pitkän harkinnan jälkeen, olemme olleet yhdessä yli kaksi vuotta.

Nyt, muuton kynnyksellä, Yhtääkkiä ystävämme ja hänen sukulaisensa ovat alkaneet varmistella, että onko mies varma päätöksestään, ihan kuin minä olisin jotenkin huono ihminen. Aikaisemmin olen todella kelvannut heille, mutta nyt yhtä-äkkiä varmistelevat asiaa, ihan kuin mieheni olisi jotenkin vajaa-älyinen, eikä osaisi itse päättää asioistaan.

Minua tämä loukkaa, ja satuttaa tosi paljon, vaikuttaa ilooni yhteenmuutosta, ja vaikkamies vakuuttaa kokoajan, että tämä ei vaikuta hänen mielipiteeseensä, niin minun iloni se tappaa.

Oletteko kokeneet samaa? Tai mitä mieltä olette?

Kommentit (5)

Voisin itsekin hyvin sanoa että " tunnetteko nyt varmasti tarpeeksi hyvin?" , tarkoittaen sitä että mielestäni he ovat jo kuin aviopari ja minua huvittaa heidän hidas etenemisensä. Tämän sanoisin siis hyvällä mielellä ja vain sellaisille jotka tällaista huumoria ymmärtävät, esim kaveriparille joka päätti viime kesänä mennä naimisiin vaivaisen 12 vuoden seurustelun jälkeen... :)

No kun me puhumme kaikki asiat keskenämme, ja vastailemme toistemme puhelimiin yms. niin tuleehan nämä jutut väkisinkin mulle tietoon, ja mies yrittää kyllä asiaa lieventää, mutta kun ei osaa valehdella, niin huonolla menestyksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat