Vierailija

Kommentit (7)

Lapsi ottaa mallia ympäristöstään ja tuskin hänen näkemänsä miehet kaikki ovat homoja. Muutenkin uskon, että homous/lesbous on jo monilla ihan syntymästä asti vaikka olisi ihan heteroperheestä ja kasvanut idyllisellä alueella rikkaana yms...

ootko sä ihan tyhmä?

Millä tavalla lapsi voisi vinoutua?

Kyllä se lapsi vinoutuu kuule ihan heteroperheessäkin jos aikuiset eivät tiedä mitä tekevät tai eivät välitä siitä mitä tekevät.

Heteroperheeseenkin voi syntyä homoja. Normaalia, nykyaikaa (se on nykyaikaa että nykyään homoutta ei enää piilotella). Ennenkin varmasti oli homoja mutta heidät peloteltiin hiljaisiksi, feikkiavioliittoihin jne.

Mun mielestä lapsi voi olla onnellinen vaikka olisikin kaksi isää/äitiä.

Kunhan lapselle kertoo totuuden kun aika on siihen kypsä ja sen ajan vanhemmat arvioivat itse koska tuntevat lapsensa paremmin.

Lapsen elämä voi olla antoisaa! Rikasta! Ei lapsen tarvitse hävetä tai miettiä sitä mitä muut ajattelee kunhan vanhemmat ei vetäydy kuoreensa vaan ovat ylpeitä siitä että he ovat perhe! Heillä on rakkautta! Ja uskallusta olla omia itsejään. Jos homopariskunnat, vanhemmat näyttävät lapselle että maailman mielestä heidän elämänsä on väärin ja ehkä jopa syntiäkin niin mitä luulet millainen lapsen maailmankuva silloin tulee olemaan? Silloinhan vanhemmat itse kasvattavat lapsestaan mahdollisesti ap:n kaltaisen, ennakkoluuloisen ihmisen. Ota nyt järki käteen sen alkoholin sijasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kuin se mitä ihminen edustaa. Oli ihminen sitten homo, pankkiiri tai kassaneiti ... se ei ole lapselle oleellista vaan se on oleellista kuinka tämä henkilö lapseen suhtautuu. Jos vähättelee saa samalla mitalla takaisin. Jos rakastaa ja kunnioittaa lasta, saa samalla mitalla takaisin. Jos leikkii lapsen kanssa, lapsi tulee muistamaan sen vielä pitkäänkin. Ei sillä ole väliä onko homo/lesbo tms.

Jos mies on vaan rakastava ja hyvä isä.

Ajattele niitä isiä, jotka juo paljon ja käyttäytyy muutenkin huonosti. Kuinkakohan monesta huonosta isästä täälläkin av-palstalla on saanut lukea. Ei ole äideillä eikä lapsilla helppoa.

Munkin isä joi, petti äitiä ja käyttäytyi väkivaltaisesti äitiämme ja meitä kohtaan. Ihan suhtkoht normaali olen. Joskaan en luota kehenkään mieheen. Siksi mulla ei varmaan koskaan olekaan kovinkaan pitkiä miessuhteita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat