Vierailija

Tuon lähetystori ketjun ap olen.

Nätisti olen sanonut että ihmisten on tapana käydä suihkussa, kyllä hän kuulemma käykin. Tiedän ettei käy.

No eilen sitten sanoin rumasti kerran nätisti sanominen ei auta. Sanoin että haiset tosi pahalle, voisitko mennä suihkuun. Ei auta. Pesee hiuksensa aina lavuaarissa kun ovat likaiset. Dödöä käyttää kamalat määrät mutta ei siitäkään hyötyä ole likaisella iholla

Kommentit (6)

Nuoremmalla iällä peseytymättömyys voi olla merkki/oire vakavista psyykkisistä häiriöistä, vanhemmilla ihmisillä kyse saattaa olla dementiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nuorempana on kyllä käynyt suihkussa säännöllisesti. Heti kun minä muutin pois kotoota tämä alkoi

on siis äitini

häpeän häntä, ei itse tajua kuinka pahalle haisee. Vaatteitaan pesee likaisessa koneessa ja kuivattaa sen huoneen lähellä missä polttaa tupakkaa, vaatteet haisee " puhtainakin" aivan hirveälle.

meinasin otsikon perusteella jo vastata, että ex poikaystäväni oli samanlainen haisuli, mutta kyllä sillä oli kyse ihan vana siitä ettei se ollut koskaan asunut sellaisessa kodissa, jossa hygieniasta pidettiin huolta. Ei siis edes ymmärtänyt pesemisen päälle. Ap:n tapauksessa ilmeisesti ihminen tietää, kuinka hygieniasta huolehditaan, muttei välitä. Jostakin syystä. Voisi olla psykologin luona käynti paikallaan - vaikka eipähän ketään sinne voi pakottaa kuten ei suihkuunkaan...

Ja suurinosa niistäkin edes yrittää peseytyä, just niillä räteillä. Keksiikö joku hyvän keinon millä näen kauanko on käymättä suihkussa? Tai käykö siellä ikinä

Ollaan naureskeltu, että jospa hän haluaa säästää itseään (veden kuluttavalta vaikutukselta).

Monikaan sen ikäinen ja vanhempi ei peseydy usein. Arvaa vaan kuinka kauan 80-90-vuotiaat on peseytymättä. Joillain ihme räteillä vaan pyyhkivät itseään. Vanhukset vielä ymmärrän, mutta nuorempien peseytymättömyyttä en.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat