Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kauhea inho koko miessukupolvea kohtaan, hyi helvetti. Nettisivut heitti mut seksipalstalle, ja siellähän ne idiootit selittää suu vaahdossa muijista kuin karjasta.

Lesboksi ryhtyisin, mutta kun ei se naissukupuoli kiinnosta, joten taidanpa olla yksin ja katsoa vierestä kun mulkut alistaa puolisoitaan.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minullakin on kolme poikaa ja mies. Suhtaudun kuitenkin miehiin kuin alempaan kastiin, koska halveksin heitä. Minulla on yksi miespuolinen ystävä, mutta hän on homo joten ok, koska pysyy juuri sillä puolella missä minun mielestäni kaikkien miesten pitäisi olla, eli homoja.

naisten kohdalla puhutaan aina ihan järjettömin yleistyksin tyyliin " nainen on naiselle susi" , kaikki kotiäidit sitä ja toiset taas tätä,

Mutta auta armias jos joku arvostelee miehiä, silloin on aina todella tärkeää muistaa, että miehethän OVAT YKSILÖITÄ ja jos joku mies ( tai vaikka 90% miehistä) tekee jotain mikä on ihan perseestä, niin sehän ei tietenkään tarkoita että kaikki miehet tekisi jne...

Siis inhoan niitä asioita, joita mieheys stereotyyppisesti edustaa. Mulla on toki paljon kivoja miehiä ystävinä ja oman perheeni miehiä rakastan jne. Mutta yleisesti ottaen miehet on ihan perseestä.

Mielestäni naisille pitäisi olla omat ruokakaupat, kuntosalit, ravintolat jne. koska juuri missään ei voi enää liikkua ilman alituista pelkoa siitä että joku tulee haukkumaan päin naamaa/yrittää kähmiä/raiskata tms. >:( Mies tekee suurimman osan rikoksista, saa parempaa palkkaa ja käyttäytyy kuin vähä-älyinen!! Raiskaustapauksissa tuomio lievenee, jos tuomitulla on työpaikka. TYÖPAIKKA???!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat