Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

hyviä neuvoja miten vaimo saisi myös yhdynnässä orgasmin, sormilla/suulla onnistuu mutta muuten ei. Onko jokin asento sellainen että saa helpolla. Kiihottuu kyllä helposti mutta ei orkkua saa kalun kanssa millään.....

Sivut

Kommentit (27)

olen sen tiennyt että kaikki eivät saa, mutta vaimoa harmittaa ja pitää itseään jollainlailla huonona. Mua ei haittaa mitenkään, seksi hänen kanssaan on aivan mahtavaa, mutta joskus hän on ihan suruissaan kun ei saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei saa pelkästä yhdynnästä orgasmia. Suurin osa tarvitsee kosketusta klitorikseen ja siihen kiihoitusta saman aikaisesti. Klitorista voi hyväillä samaan aikaan sormilla, klitoriskiihoittimella tai lähetys saarnaaja-asennossa esimerkiksi voi olla sellainen asento, jossa mies hinkkaa" ala-vatsalla" tai mikä kohta lienee, siihen klitorikseen. Miksi ottaa turhia paineita siitä saako nainen pelkästä peniksen liikuttelusta sisällään?

Eikö seksistä kuulu nauttia molemminpuolin?? Itse en ainakaan jaksa ottaa paineita, siitä etten saa pelkästä yhdynnästä. Sormetan mielelläni itseäni samalla, koska sillä saan parhaimman nautinnon.

Minun mies hyväilee klittaani yhdynnän aikana ja orgasmi on taattu. Ainoastaan lähetyssaarnaajassa ei hyväile, mutta siinä asennossa saan ilmankin. Lähiksessä mies on ihan lähellä ( ei käsivarsien varassa), jolloin klitta saa osansa ilman käsiäkin.

suurin osa (muistaakseni yli 70%) ei koskaan saa ilman muuta kiihottamista. Joten et ole mitenkään huono mies tai huono rakastaja. Naisen orgasmi vain muodostuu muista osatekijöistä kuin penetraatiosta.

Onko niin, että ollakseen täydellinen naisen on saatava orgasmi vaikka mies olisi mahdollisimman kaukana, ei hyväile naista ja pelkästään heppi heiluisi pimpassa.

Eikö olekaan mahtavaa, että molemmat nauttivat seksistä ja yhdynnästä ja saavat orgasmin (vaikka siihen tarvittaisiinkin nännien stimulointia tai jomman kumman kättä klitalla). Pitääkö sen onnistua juuri tietyllä tavalla ollakseen hyväksyttävää.

Minä saan mahtavimmat orkut suuseksissä. Mieheni osaa ihanasti suullaan hyvälillä klittaa ja samalla sormilla tai dildolla panna pimpaan:-)

Vierailija:

Lainaus:

niin vaikeapa sitä on verrata sitä klittaorkkuun. Eli te jotka ette ole molempia saaneet, niin aika turhaa vertailla;)

Jos joskus geeorkun saatte, niin huomaatte kyllä takuulla sen eron ja klittaorkku tuntuu sen jälkeen aika haalealta, vaikka nyt tuntuukin maata järisyttävältä tapaukselta. Mutta uskokaapa vaan, se gee on vielä potenssiin 100.

Itse saan räjähtävämmän, kokonaisvaltaisemman orkun, jossa koko vartalo säpsähtelee, nimenomaan klitoriskiihotuksella. G-pisteen kautta menee a) paljon kauemmin ja b) orkku tuntuu tapahtuvan jossain niin " syvällä" , ettei tunnu koko kropassa.

Muutenkin olen tullut siihen tulokseen omissa empiirisissä tutkimuksissani, että orgasmin tuottaa joka paikassa sama elin, jota vain kiihotetaan eri tavoissa eri puolilta. Ja herkin kohta vaihtelee eri naisten välillä.

Kolmas herkullinen - ehkä jopa paras - kohta on klitoriksen ja emättimen välissä, uuh. Myös siitä tulee mieletön orkku... ja heti perään voi saada myös klitoriksen kautta, ei siis tismalleen samaa kohtaa kiihottamalla.

Joten, unohtakaa tuo " ainut oikea orkku" ja nauttikaa seksistä.

vaan miesten kyvystä ANTAA EMÄTINORGASMEJA. Ei luulisi olevan liian vaikeaa tajuta tätä. Suurin osa miehistä on siis varsinaisia nyhveröitä.

Luuletko, että tutkimukseen osallistuneet naiset ovat olleet IKINÄ selaisen miehen kanssa, joka edes kykenee antamaan emätinorgasmeja? Tutkimusten mukaan merkittävä yhdistävä tekijä on paksu ja käyrä penis, joka osuu G-pisteeseen tietyssä asennossa ja aiheuttaa paksuutensa takia samalla miellyttävää paineen ja venytyksen tunnetta emättimessä. Tämä on fakta joka harmillisen usein sivuutetaan.

Vierailija:

Lainaus:

suurin osa (muistaakseni yli 70%) ei koskaan saa ilman muuta kiihottamista. Joten et ole mitenkään huono mies tai huono rakastaja.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

niin vaikeapa sitä on verrata sitä klittaorkkuun. Eli te jotka ette ole molempia saaneet, niin aika turhaa vertailla;)

Jos joskus geeorkun saatte, niin huomaatte kyllä takuulla sen eron ja klittaorkku tuntuu sen jälkeen aika haalealta, vaikka nyt tuntuukin maata järisyttävältä tapaukselta. Mutta uskokaapa vaan, se gee on vielä potenssiin 100.

Itse saan räjähtävämmän, kokonaisvaltaisemman orkun, jossa koko vartalo säpsähtelee, nimenomaan klitoriskiihotuksella. G-pisteen kautta menee a) paljon kauemmin ja b) orkku tuntuu tapahtuvan jossain niin " syvällä" , ettei tunnu koko kropassa.

Muutenkin olen tullut siihen tulokseen omissa empiirisissä tutkimuksissani, että orgasmin tuottaa joka paikassa sama elin, jota vain kiihotetaan eri tavoissa eri puolilta. Ja herkin kohta vaihtelee eri naisten välillä.

Kolmas herkullinen - ehkä jopa paras - kohta on klitoriksen ja emättimen välissä, uuh. Myös siitä tulee mieletön orkku... ja heti perään voi saada myös klitoriksen kautta, ei siis tismalleen samaa kohtaa kiihottamalla.

Joten, unohtakaa tuo " ainut oikea orkku" ja nauttikaa seksistä.

emätinorkkua, joten klitan hinkkaaminen ei auta. Emätinorkku tulee panemalla, ei klittaa stimuloimalla, vaan g-pistettä. Se on ihan erilainen kun klitasta saatu, paljon voimakkaampi ja pidempi, kokonaisvaltaisempi. Emätinorkkuja voi saada useita peräkkäin sarjoina. Itse pidän niitä paljon nautittavampina kuin klittaorkkuja, jotka ovat lyhyitä hetkellisiä huippuja.

Etsi ensin vaimosi geepiste sieltä emättimen sisältä. Painelet sitä varovasti sormilla ja opettelette yhdessä miten ja mistä hyväillen vaimosi saa. Sitten yrität tehdä saman kalullasi, eli panet sellaisessa asennossa, jossa kalusi osuu geepisteeseen. Kyllä se siitä lähtee.

Ja joo, se on ihan opeteltava juttu. Miellyttäviä opiskeluhetkiä:)

mikä auttoi mulla:

ikää 30v, ja seksiä harrastanut 15v. saakka, muutamankin eri miehen kanssa.

Se mikä sai mulle orkun, oli että olin päällä (molemmat makuuasennossa); oltiin vaan t o d e l l a hitaasti, ja aina saan g-orkun.

Nii ja meni melkein 15v. siis opetellessa tämä, että hitaasti hyvä tulee!

Ei tietty varmaan voikaan kaikille olla sama juttu, mutta jos joku haluu vaikka kokeilla.

Ennen luulin, ettei g-orkkua ole -oikeasti- edes olemassa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat