Vierailija

Kommentit (24)

Ja vaikka pari harsoa vaunujen suuaukon eteen niin pysyy hengitysilma lämpimänä.

Villapuku, toppahaalari, kunnon tumput ja töppöset, makuupussiin ja vielä peitto päälle. Jos on lampaantaljaa tai villapeittoa, niin semmonen vauvan alle koppaan. Pysyy lämpimänä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

minä olen säällä kuin säällä nukuttanut vauvani (kolme lasta) ulkona ja pukenut ne niin etten sitten kovimmilla pakkasilla jätä heitä nukkumaan ulos vaan vedän vaunut sisälle, mielellään johonkin viileään paikkaan, ja riisun toppavaatteita sen verran ettei kovin hikoilisi nukkuessaan. Villavaatteet eivät niin hiosta, mutta huonelämpötilassa on tietysti toinen juttu. Meillä nukutus on aina vaatinut ulkona lenkin. Ja isompien vauvojen kanssa olen kyllä saattanut jättää ulos nukkumaan aika kovalla pakkasella jos ei tuule ollenkaan. Lampaantaljaa alle ja päälle, harso tms estämään mahdollisen tuulen tai lumen pääsy vaunuihin...

lähemmäs kolmenkymmenen asteen pakkasissa ulkona. päälle hyvin, makuupussiin, peite ja vaunun päälle olen laittanut vielä untuvatäkin tai villapeiton. Monta tuntia menee.

Uskalatisinko oikeesti laittaa ulos nukkumaan? Naapurit varmaan soittaa lastensuojeluun... :I

On pari kertaa nukkunut sisällä mutta silloin jompi kumpi vanhemmista on nukkunut vieressä, mutta nyt ei kumpaakaan vanhemmista väsytä eikä jaksais muuten vaan loikoilla tuolla sängyssä kun olisi muutakin tekemistä. Eilenkin kyllä nukkui ulkona kun oli 18-19 astetta pakkasta! Ja kyse on 7kk ikäisestä.

Anna nukkua toppakamppeissa tai aukase vetoketjuja raolleen. Tai sitten päällystä vaunut peitoin, laita sisälle lämpömittari ja käy sitä kyttäämässä vähän väliä. Anna vauvan nukkua ulkona. Ei lämpö vällyjen alla laske kovin alas.

Meillä nukkuu vauva melkein yhtä hyvin sisällä vaunuissa kuin ulkona. Kypärämyssy silmille ja hyttysverkko pimennykseksi, toimii hyvin. Vielä kun on valjaat, ei pääse nousemaan niin kuin tekisi sängyssä puolen tunnin unien jälkeen.

Katsot vain ettei tuule vaunuihin sisään. Jos vauvalla eilisten unien jälkeen oli sormet ja varpaat lämpimät, niin varmasti tarkenee tänäänkin!

jos siis ihan pikkuinen, niin huijaa... laita kypärämyssy päähän ja vaikka collegehaalari. vaunuihin nukkumaan, partsin ovi raolleen, ja verho eteen ettei näe. heijaat kunnes nukkuu ja ovi kiinni kun on nukahtanu.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat