Seuraa 

Ostin kiireessä Jesper Juniorista haalarin kympillä. Myyjällä oli kiire ja lapsi aloitti kassalla hirvittävän huudon, joten en saanut edes varmistettua, että pitääkö haalari vettä. Joten teinköhän nyt tyhmät kaupat? Haalari on ruskea-vaaleansininen ja lapussa lukee ' ks. babyhaalari' . Onkohan tässä kunnon kosteussuoja ja teipatut saumat? Innostuin, kun asuun löytyi vaaleansininen hattukin, enkä tosiaan ehtinyt miettiä tai kysellä. Voi mua.

Kommentit (3)

itse olen ostanut kaksi haalaria, ns vanhaa motions mallia yht 30e. Ei ole siis kosteussuojatut mutta ovat olleet käytössä meillä aivan huiput!

Täksi talveksi ostin motions uuden malliston toppahaalarin.. Maksoin 60e ja täytyy sanoa ettei vedä vertoja noille edellisille haalareille..

Siis vaikka ei vettäkään pitäisi, niin minusta kympillä haalari on todellinen löytö! Ostaisin itsekin, olipa sitten vettäpitävä tai ei! Voi että mitkä alet siellä on...ei täällä meillä päin kyllä tuollaisia aleja näe koskaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se " ks" tarkoittaa justiin kosteussuojattua ja eikös hihassa ole sellainen heijastintähti, joka meinaa tähtiJonathania (näitä kosteussuojattuja).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat