Vierailija

Kommentit (13)

9: Sä voit neuvotella kuntosalin kanssa siitä, jos laittavat lomasi ajaksi sopparin jäihin, eli sinun ei tarvitse maksaa tuosta ajasta. Yleensä joustavat hyvin, jos vaan osaa kohteliaasti asioista neuvotella.

10: Ei ne ennenkään ilmaisia ole olleet nuo sarjakortit tai kertaliput. Jos käyt kolmekin kertaa viikossa salilla niin silloin saat aika äkkiä 48 euron jäsensopparin käytettyä hyödyksi verrattuna sarjakortteihin saati sitten kertalippuihin.

Ja isoilla ketjuilla alkaa olemaan jos jonkinlaista muutakin tarjontaa kuin vain perus aerobic kuntosalin lisäksi. Tutustu omien kuntosaliesi tarjontaan niin huomaat, että voit ehkä jopa säästää liittymällä jäseneksi. Toisilla kuuluu jopa uinti kuntosalijäsenyyteen. Tällöin voit maksaa aina samalla hinnalla niin kuntosalista kuin jumpista, tansseista tai muista vastaavista. Kannattaa ainakin kysellä asioiden perään.

... se harmittaa, että pakkomyydään paketteja, joihin sisältyy sekä kuntosali että jumpat. Itse käyn vain salilla ja sen lisäksi lenkkeilen ulkona. En siis haluaisi maksaa turhaan palveluista, joita en käytä. Mutta sellaisia kuntokeskuksia on tosi vähän, joihin saa jäsenyyden vain kuntosalille. Tämä on todella huonoa asiakaspalvelua!

Lisäksi tämä käytäntö karsii (tarkoituksella?) miehiä pois kuntokeskuksista. Olisi siis kivä käydä salilla puolison kanssa, mutta mies nyt ei ainakaan maksa mistään aerobiceistä, kun ei ole sellaisesta liikunnasta kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja toimintoja pystyy suunnittelemaan pidemmällä aikajänteellä. Kertaliput ja lippuvihot eivät anna tällaista mahdollisuutta.

Esim. Motivukselle saa myös 10 kerran (ym.) kortteja, ja ketjulla on naistensaleja.

ja jos paikkakunnalta muuton takia sen sopparin voi purkaa?? Me aletaan etsiä omaa asuntoa pk-seudun ulkopuolelta ensi kesänä.. sekin mielessä.

ei tarvitse huolehtia maksusta ja salilla + ohjatussa liikunnassa saa käydä niin paljon kuin haluttaa, on hyvä että om fiiliksen mukaan valinnanvaraa. Joskus käyn nopeasti salin puolella tekemässä minulle räätälöidyn ohjelman mukaan, joskus teen pitkän kaavan mukaan ja menen lyhyen saliharjoittelun jälkeen ohjattuun pyöräilyyn, joskus taas menen bodypumpiin ja sen jälkeen venyttelyyn. Jos olen tanssituulella niin menen hakemaan hien pintaan tanssitunnilla. Ja joskus illalla on ihanan tehdä rauhassa ja ohjatusti pilatesta.

Ja lapset ovat sen aikaa ilmaisessa lapsiparkissa.

Kätevää, helppoa ja tehokasta. Sopii minun kiireiseen elämääni.

Mutta saat yleensä puolet kalliimmalla ne sitoutumattomat lippuset. Esimerkiksi Finnbodylta saat 12 kuukauden sopimuksella maksaa kuukaudessa 48e mutta saat myös ihan tavallisen kuukausikortin hintaan 89e (tai jotain vastaavaa). Itse olen ollut vuoden Motivuksella asiakkaana mutta välimatkan takia oli pakko harkita uusiksi sopimuksen loputtua ja onneksi tohon viereen avattiin uusi Finnbody viime syksynä ja nyt olen sitten siellä vuoden sidottuna.

Klubilaisena saan kuitenkin omaohjaajan ilmaiseksi, Kunto ja terveys lehden ilmaiseksi, ilmaisia sulkapallo ja salibandy vuoroja, keilausta paljon halvemmalla sekä käyttömahdollisuuden kaikkiin muihin Suomen Finnbodeihin.

Useimmiten sopimuksen saa kuitenkin purkaa tietyillä ehdoilla (muutto, asevelvollisuus, raskaus tai muu vastaava) tai sitten saa anoa siirtoa toiseen vastaavan ketjun kuntosaliin, mikäli sellainen sattuu olemaan esimerkiksi uuden asuinpaikan vieressä.

En oikein ymmärrä mitä siitä on haittaa sitoutua liikuntaan vuodeksi. On omassa ajatusmaailmassa vikaa, jos haluaa vain satunnaisesti harrastaa liikuntaa tai tietää jo etukäteen ettei tule siellä salilla käymään, jolloin ei pitäisi asiaa edes harkita!

Itse tiedän, että koska minun on PAKKO maksaa liikunnasta niin siellä on sitten myös käytävä, PISTE! Ja se motivoi minua liikkumaan salille joka ikinen päivä ;)

kuukausikortit ilman jäsenyyttä on sikakalliita, samoin kaikki kymmenen kerran kortit yms. on sairaan kalliita ja aukioloajat niillä käyville tosi suppeat! eli siis asia on tehty niin vaikeaksi, ettei ole muuta mahdollisuutta kuin olla jäsen....Kuukausimaksu jäsenille (jäseneksi liittyminen ilmainen) 49,90, lähes rajattomat aukioloajat. Muille 79,90 ja tosi suppeat ajat. Kertamaksu hulppeat 10 egeä, huh. Tulee jumpalle hintaa, jos kertalipuilla pelailee...

Meitä otti päähän tuo vuotuinen jäsenyys kun mies menetti työpaikkansa ja jouduimme taloudelliseen ahdinkoon. Olimme molemmat jäseniä ja sapetti se satanen, joka meni kuntoslille kun olisi pitänyt ruokaakin ostaa. Kun vuosi tuli täyteen irtisanoimme jäsenyyden heti vaikka talous olikin jo korjaantunut.

jos keskeyttää kesken EKAN vuoden, joutuu maksamaan jokaiselta kuukaudelta tuon erotuksen 79-49 sakkoa. Mutta vuoden jäsenyyden jälkeen irtisanomisaika ilman sanktioita se yksi kuukausi!

Esim ennenvanhaan kun kävin salilla, ostin kuukauden kerrallaan ja jos olin kolme viikkoa lomalla ostin sen jälkeen uuden kuukauden, mutta nykysysteemillä tosta kolmestakin viikosta jota ei käytä, joutuu maksamaan, periaatteesta en turhasta maksa. Nämä nykyiset sopimukset on vaan rahastusta eikä mitään muuta.

jos haluaa harrastaa salillä käyntiä muun liikunnan OHELLA, niin tuollainen on ihan perseestä... Pakko maksaa sikahintaa jostakin, jota haluaa käyttää esim. vaan 1-3 kertaa viikossa. Aika ankeat systeemit useimmilla saleilla nykyisin sellaisen kannalta, joka haluaisi käydä salilla, muttei keskittää kaikkea liikkumistaan sinne. Ehkä firmalle hyvä, mutta kuluttajalle ei.

Kurmeli:

Lainaus:

En oikein ymmärrä mitä siitä on haittaa sitoutua liikuntaan vuodeksi. On omassa ajatusmaailmassa vikaa, jos haluaa vain satunnaisesti harrastaa liikuntaa tai tietää jo etukäteen ettei tule siellä salilla käymään, jolloin ei pitäisi asiaa edes harkita!

Itse tiedän, että koska minun on PAKKO maksaa liikunnasta niin siellä on sitten myös käytävä, PISTE! Ja se motivoi minua liikkumaan salille joka ikinen päivä ;)

joiden kanssa pitää tehdä sopimus vuodeksi tai kahdeksi. Veloittavat automaattisesti tililtä tuon kuukausimaksun. Hyvistystä saa ainoastaaan lääkärintodistuksen hakemalla.

Joka kaupungista löytyy yksityisiä saleja joihin ei ole liittymismaksua eikä pakkokäyntejä. Kuukausikortti tai kertalippuja myydään.

Itse käyn Porvoossa kuntosalilla ja aerobicissä. Kuntosaliin sekä aerobicciin olen ostanut kertalippuja. Hyvin toimii. Aerobicin kertalippujen voimassaolo aikaa ei ole rajattu.

Löytyyhän Porvoosta esm Verde ja Lady Line. Mutta ei kiitos. Mielummin käyn liikkumassa silloin kun haluan ja jos en jossain kuukaudessa pääse kuin 3 kertaa, niin ei haittaa, maksanhan vaan niistä käynneistä jotka käyn.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat