Vierailija

nyt taas joku siellä skitsoo kun ollaan niin maailman pahimpia ihmisiä.

Mutta tiedän etten ole ainoa..

eli miten olette järkänneet imetyksen ja tupakoinnin, paljonko aikaa välissä ennekuin imetät taas? ja onko mielestäsi vaikuttanut äidin maidon määrään? pumppaatko?

mulla alkanu maitämäärä vähentyä vaikka olen mielestäni yrittänyt pitää säännöllistä väliä yllä, poltan muutaman en edes askia päivässä, pakko polttaa tai tulee hulluksi.

Kommentit (14)

mutta joskus se ei onnistunut ja täytyi jo imettää vaikka esim. kolmen vartin päästä.

Itse olin koko raskausajan tupakoimatta ja aloin polttamaan silloin kun vauva oli 1kk ikäinen (todella TODELLA typerästi tehty, tiedän)

Huomasin silloin että jos poltin useamman tupakan päivässä niin maito väheni, ensimmäisen 2kk aikana poltin vain n.5 savuketta päivässä ja jos siitä poltin enemmän niin kyllä sen heti huomasi maidon tuotannossa!

Minkä ikäinen vauvasi nyt on? Tee niin että kun imetät menet heti tupakalle ja voithan vaikka lypsää pulloon maitoa varuiksi jos vaikka vauva vaatiikin tissiä melkein heti kun olet käynyt tupakalla niin voit antaa sitten siitä pullosta sen lypsämäsi maidon, näin pystyt olemaan imettämättä ainakin sen pari tuntia tupakan jälkeen.

Nykyään oma vauvani on jo kohta 8kk eikä enään syö tissiä kuin muutaman kerran päivässä. Minulla itselläni oli todella syyllinen olo kun aloitin polttamisen uudelleen vaikka olin pystynyt olemaan koko raskauden polttamatta. Tyhmää se todellakin oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

hei kiitos teille!! hitto mähän sain asiallisia vastauksia..JEE! olin jo ihan varma että pelkkää -haista paska sulta pitäs ottaa lapsi pois- juttuja- mutta joo.. vautsi. kiitos teille. Mäkin olen yrittänyt pitää sen 2-3hr väliä, jos on käynyt niin että vauva herää vaikka puolen tunnin kuluttua röökiin jälkeen olen antanut korviketta vähän että jaksaa pari tuntia. Mutta joo.. omatunto kolkuttaa kyllä, en tiä mitä tekis kun sitten jos ei polta niin palaa hermot esikoiseen ja huomaa että on ihan kiukkunen kaikesta. En tiä, olen miettinyt Nicorette purkkaakin jos se auttais. Esikoisen kanssa poltin kanssa mutta en muista miten paljon, ei kyllä ollut koliikkia eikä allergian allergiaa.. siksi jotenkin ehkä helposti tuudittautuu tähän että eihän tuolla toisellakaan ole hätää.. mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Mulla on kyllä sähköpumppu ja siitä olen pumppaillut joka päivä myös maitoa kun välillä ei jaksa syödä kun yhden tissin niin toisen olen sitten pumpannut tyhjäksi ettei räjähdä, mutta jotenkin vähemmän tullut sitä pumpattuakin maitoa viime päivät. Vauva on nyt 1kk. joten en tiedä johtuisko siitäkin että maidon tulo tasapainottuu, on paljon valkoisempaakin eikä niin rasvaista.

tiedä häntä. Musta nää imetysjutut on niin henkimaailman juttuja.. yksikin tuttu ei juo ei ikinä polttanut sillä ei tule maitoa juuri ollenkaan.. joutuu antaa korviketta koko ajan. Että ei se aina se röökikään ole..

Hauskaa su iltaa kaikille!

tupakoin heti imetettyäni.

Eikö kyllä tupakka vaikuttanut maidon määrään. 8 kuukautta lapsi söi rintaa. 5 kk pelkästään sitä.

Lääkäri sanoi minulle, että parempi vaihtoehto on polttaa kuin olla polttamatta ja olla hermot kireällä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat