Vierailija

Kommentit (22)

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

vasemman käden ja olkapään alueen kovatkin kiputilat.

Oletko saanut jostain apua olkapään kipuihin? Itsellä sama ongelma ja välillä todella kipeää tekee joku asento, kun kättä nostaa. Lääkkeitä en viitsisi kuukausitolkulla syödä, oletko saanut apua jostain jumppaliikkeestä vai mistä? Kiitos, jos viitsit vastata!

paitsi ihan venyttely. Äidilläni vastaavaa ja sai pari kortisonipiikkiä, ne auttoivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

huimaus, jäsenten kramppailu (jumi lähtee kuulemma mulla ihan takareisilihaksesta ylöspäin....totesi fysioterapeutti), hengenahdistustuntemukset, sormien puutuminen tai pistely, vanne pään ympärillä -tunne jne jne

Joskus on keskellä rintarankaa olut mahdotonta kipua, joskus olkapäässä. Kumpaankin sain koritisonipiikin, joka auttoi hetken.

Rytmihäiriöt ovat minulla myös lisääntyneet aina, kun niska ja hartiat ovat pahasti jumissa. Rytmihäiriöitä minulla on muutenkin todella paljon, mutta jumitustilassa niitä on lähes tauotta.

Vierailija:

Lainaus:

vasemman käden ja olkapään alueen kovatkin kiputilat.

Oletko saanut jostain apua olkapään kipuihin? Itsellä sama ongelma ja välillä todella kipeää tekee joku asento, kun kättä nostaa. Lääkkeitä en viitsisi kuukausitolkulla syödä, oletko saanut apua jostain jumppaliikkeestä vai mistä? Kiitos, jos viitsit vastata!

Olen ollutkin siitä ihmeissäni, mutta en osannut yhdistää jumissa oleviin niskoihin, vaikka tiedänkin että kaikenlaiset puutumiset ja kolotukset niistä juontuvat. Ihan helpottava tieto. :)

Silloin on niskat kunnossa ei tälläistä ole. Lisäksi huimausta, takaraivolla migreeni tyyppistä päänsärkyä. Puutumista ajoittain käsissä.

Minulla on kyse löysistä nivelistä. Koko ajan on pahentunut kipu lapaluiden/hartian tienoilta. Säteilee käsivartta pitkin, kyynärpäähän ja nimettömään ja pikkurilliin..

Eli siis olkapää pääsee painamaan hermoja.

Arvauskeskuksessa totesi hartian olevan jumissa. Kannattipa käydä yksityisellä, kuvasivatkin! Jatkosta en tiedä, ens vk uusiks...

Olkapään kipu voi johtua monesta tekijästä, mutta yksi hyvä hoitomuoto on hermoratahieronta (alkuperäinen). Siinä käsitellään koko kehon hermoradat. Hoito ei ole kivuliasta ja on rentouttavaa. Itse olen saanut avun mm.iskiakseen ja kaatumisesta aiheutuneisiin käsivammoihin Akupuntio voi auttaa myös jo parilla hoitokäynnillä. Mm ww.hermorata.fi sivuilta löytyy yhteystietoja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat