Vierailija

Mies on jo pidemmän aikaa puhunut, että haluaisi käärmeen (viljakäärmeen) tai sitten jonkun hämähäkin tai jopa molemmat. Itse kammoan kumpaakin elukkaa. Ne ovat ihan ok, jos ne ovat turvallisesti omassa terrassaan, mutta en pystyisi elämään saman katon alla noiden kanssa. Ties vaikka ne pääsisi karkuun terrasta, kun olen yksin kotona tai jotain muuta kammoa.

Kommentit (12)

Mä kammoan yli kaiken käärmeitä ja hämähäkkejä ja kaikkea sen sellaista. Eli varmaan kehottaisin hankkimaan itselleen ja lemmikelleen uuden asunnon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja koira meillä onkin. Koska lemmikin hankinnan pitää olla koko perheen yhteinen juttu, mies saisi jatkaa ylipuhumista niin kauan, että muuttaisin mieleni. En nimittäin ole oppinut ymmärtämään ihmisten halua ottaa joku käärme tai hämähäkki lemmikiksi. Erikoisuudentavoittelijoina olen lähinnä pitänyt.

Sellaista ei mun kanssa saman katon alle tulisi.

Täysin käsittämättömiä "lemmikkiharrastuksia" ihmisillä. Mitä helvetin iloa on jostain vastenmielisestä käärmeestä tai hämähäkistä?

ihmettelisin suuresti jos sellaista ehdottaisi.

Käärmeistä emme kukaan välitä (2aik+3lasta) mutta jos mies yhtäkkiä sellaisen haluaisi, niin suostuisin kyllä.

t. neljän liskon, kahden kilpikonnan ja kahden siilin "huoltaja"

vaikka yksinhuoltajaksi lapsille ja mies sais muuttaa elukoineen muualle.. Hämähäkit..... ei ikinä!!!!!!!! saati, että se olisi joku iso ja karvainen.... tai käärme... vielä vähemmän....

Ja tiedän, että mieheni ainakin kerran yritäisi säikäyttää minua niillä ja samaan hengenvetoon kertoisi, kuinka ihania ne on... pelkään kuollakseni molempia!!! Nyt kun on lapsia niin hämähäkin olen oppinut tappamaan kylmän viileästi isolla lehdellä pamauttaen (varmaan kuolisi vähemmälläki,...=) mutta kaikki ötökät ja pörriäiset ym. saa mut ihan sekasin..

Meille ei tule yhtään hämähäkkiä eikä käärmettä.

Listin jokaisen hämähäkin jonka näen. Varsinkin sellaiset isot mustat karvajalat ovat kivoja, kiva rusahdus kuuluu kun kengällä litistää. Viime kesänä muutaman käärmeen pihalta tapoin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat