Vierailija

.

Kommentit (11)

Puolivuotiaaksi nukkui 12 tuntia yössä. Sitten alkoi heräilemään useammin. Ehkä liikkumaan oppiminen, sairastelu, hampaat tekivät öisin levottomaksi.

Ole iloinen vain jos vauva nukkuu. Kerran maitoa sinulla tulee noin hyvin, se tuskin loppuu ihan heti. Ja jos vähiin uhkaakin käydä, voihan vauvaa sitten herätellä syömään.

Mua huoletti kans vauvan kauhea nukkuminen. Lisäksi rinnat oli aamuisin räjähtämispisteessä. ; )

jos vauvalla olisi oikeasti aliravitsemus, heräisi hän nälkäisenä tissille, mutta pitkät unethan vain kertovat, että vauvalla on kaikki loistavasti ja sinun maitosi on ilmeisesti jotain turrboravintoa kun noin hyvin uni maittaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olen ikionnellinen jo siitä, että meidän vauva nukkuu ensimmäisen unipätkän yöllä 4-5h! :) Tuo kuulostaa jo taivaalliselta.

Mites teidän päivät menee? Valvooko pitkiä pätkiä? Onko tiheästi rinnalla?

1½kk iästä alaken nukkui 10-12 tunnin yöunet. Ole iloinen, itsekkin nautiin tuosta ajasta. Kuopus meinaan heräsi kahden tunnin välein vuoden ikään saakka.

eli herää kahdeksalta, syö yhdeksään.

Valvoo

puol yhdentoista aikaan aloittaa syömisen taas (noin puoli tuntia)

nukahtaa (nukkuu 1,5 tuntia)

syö noin vartin-puoli tuntia.

nukahtaa (nukkuu kolme tuntia)

illalla vauva sitten tankkaa välillä jopa tunnin välein

-ap-

ja riittääkö maito pidemmän päälle. Näin ollut jo puoli kuukautta. Joka ilta.

Toki on ihanaa nukkua hyvin. Mutta... ikinä ei kait hyvä -ap-

ja aamulla vaipat ihan likomärät ja muutenkin. Silti huolestuttaa.

Joskus kun olen lypsänyt maitoa, maito kyllä jumii reunoihin. Valtava rasvakerros, mutta eikös tämä ole normaalia -ap-

ps. kiitos vastauksista

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat