Vierailija

Olen nyt rv 40+1, ja odottelu tuntuu jo tuskaiselta. Joka aamu herään mielessä ajatus "ei vieläkään".

Koittakaas nyt kertoa mulle, että synnytys voi käynnistyä varsin hyvin päiväsaikaankin, ettei aina mene "koko päivä hukkaan" ihan vain seuraavaa yötä odotellessa...

Kiitos :)

Kommentit (23)

kaikki synnytykset alkaneet yöllä/aamuyöllä

Tutuisi ihan hassulta jos synnytys alkaisinkin päivällä:) En osaa edes ajatella moista...

t. 11 kertaa synnyttänyt

Eka eikäynnistynyt edes käynnistämällä ja lapsi syntyi 28 tunnin odottelun ja sektion jälkeen klo 00.12.

Tokasta meni vedet 39+6 illalla noin klo 19.30. Ei mitään synnytysoireita ennen sitä. No, sekin synnytys pysähtyi kuin seinään ja klo 20 seuraavana päivänä syntyi sektiolla pikkuruinen vauva 4450 g ja 54 cm :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kai joillakin käynnistyy päivälläkin, mutta minulla ei niin käynyt. Minä olin oikeastaan iloinenkin, koska mies oli silloin kotona eikä 60 kilometrin päässä töissä.

Eka käynnistyi iltapäivällä. Toisesta alkoi lapsivettä lorahdella samoin iltapäivällä, mutta käynnistettiin sairaalassa seuraavana aamuna (oli jo 41+3).

Että voisiko tähän vaikuttaa se että yöllä sitä on rauhallinen ja levollinen. Lapsen on siis hyvä syntyä. Päivällä sitä jännittää ja odottaa. ;)

Siis aamulla aina: ei vieläkään. :D Mutta siis mulla toisesta alko supistukset yöllä klo 2 aikaa, tyttö syntyi sitten 14 aikaan samana päivänä. Toisesta tytöstä synnytys käynnistyi 18.30 ja synnytys ohi 00.30. :)

Yksi synnytys mulla on käynnistetty sairaalassa ja kaksi lähti itsekseen.

Lähtö sairaalaan tuli yöllä, heräsin kipeisiin supistuksiin, mutta koko päivä oli sellaista enteilyä.

Ekan kanssa mulla oli koko päivän maha hieman kuralla ja ei voinut istua kovalla penkillä. Ekat säännölliset supistukset alkoivat illalla n. klo 22, mutta loppuivat ja lopulta kuudelta aamulla mentiin sairaalaan ja vauva syntyi vasta iltapäivällä.

Kolmannen lapsen kanssa illalla tuli kipeitä supistuksia pari-kolme tunnissa, alkoivat yhdeksältä. Kahdelta lähtö sairaalaan ja vauva syntyi seitsemältä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat