Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

sain juuri tietää että autoni remontti maksaa yli 2000 euroa, olen tod. järkyttynyt asiasta.tuntuu että kaikki loppuu tuohon rahanmenoon vaikka yritän ajatella että se on vaan rahaa ja että pahempaakin voisi tapahtua..

Auttakaa joku ja piristäkää minua.

Kommentit (18)

Mä jotenkin sieluni silmin näen kuinka ap nauraa kolkkoa paholaisnaurua siksi, että jollakin muulla menee 7000e kattoremppaan.. Buahhahaahaaaaaa!

Lainaus:

Meillä palaa lapsettomuushoitoihin 2000 eur per kierrosJos yhtään lohduttaa..

Se on teidän oma päätös käydä niissä hoidoissa ja maksaa niistä. Miten tuo taas liittyy mihinkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tosiaan ilman autoa mulla ei olisi työtä tarvitsen autoa työssä ja työmatka on suuntaansa yli 60 km..

2 ihan sama jos et jaksa edes yrittää ymmärtää parempi kun et kommentoi.

joudutaan vaihtamaan useampia osia, mm. yhden osan hinta 910 € (kallein) ja sitten vielä työt päälle, et 2100 euroa ainakin maksaa.tätä remppaa ei voi olla tekemättä / jotain osaa jättää vaihtamatta..

Toivottavasti piristää aapeetakin!

*Meidän makkari on 2. kerroksessa ja ikkunan edessä menee sähköjohto.

Siinä kipittää joskus oravia, sitä johtoa pitkin. Mies on joskus hämääntynyt tosissaan kun mä hihkaisin että "tuolla meni orkku!" ..se siinä sitten että miten niin MENI? Eikös orkut yleensä TULE? Ja miten hän ei huomannut mitään??*

Jos yhtään lohduttaa. Ja taloyhtiössä tuli yhtäkkiä kattoremppaa, maksanut tähän mennessä meidän osalta 7000 eur. Vuoden budjetti alkaa olla kivasti pakkasella.

Jokaisella on omankokoisensa ongelmat. Terveessä perheessä on iso auto ongelma niin silloin se on iso auto ongelma. En lähtisi vähättelemään.

Ottavat työstä nimittäin reilun korvauksen!

Löytyisikö halvempi korjaamo?

Ja osista en tiedä mutta voisiko vanhasta autosta puretun osan käyttää?

Olen kyllä kituuttamalla elävä yksinhuoltaja joka voi vain unelmoida edes 2000e maksavasta autosta mutta kun tuo 600e maksanut rotiskoni laukesi pihaan niin 100e maksava korjaus ottaa tosi koville.

Fillarin käyttö ei ole mahdollista kun työkohteet ovat eripuolilla saaristoa.

Lainaus:

Se on teidän oma päätös käydä niissä hoidoissa ja maksaa niistä. Miten tuo taas liittyy mihinkään?

Vähän sama kuin että on ap:n oma päätös viedä auto korjaamolle ja maksaa siitä, so..? Idea oli lohduttaa ap:tä sillä, että jos tuntuu että hänelle on tullut iso rahanmeno, hän ei ole yksi, meilläkin on tällä hetkellä tosi tiukkaa ja nuo rahanmenot ahdistaa.

Kyllä meidän 7000 (ei tosin tule jäämään siihen, työt kesken) kattoremppaa murehtiessa voisi lohduttaa, jos joku kaveri kertoisi, että heilläkin iso salaoja-, putki-, julkisivu- tai mikä ikinä remppa. Tai vaikka auto hajonnut, tai rytätty parkkiksella jonkun tuntemattoman tampion oimesta ilman kaskoa. Muistaisi, että vaikka harmittaa ja ahdistaa, nää kaikki on vaan elämää, ja jokainen joutuu vuorollaan välillä miettimään yllättäviä tai epäoikeudenmukaiselta tuntuvia menoja, ja että jollain toisella luultavasti on vielä huonompi tuuri ja enemmän maksettavaa.

ap puhui autorempasta, äläkää vetäkö mitään muita tähän......niin ja toisilla on pienemmät tulot!!!!! Haloo, kyl mulekki tiukkaa tekis 2000 remppa, kun en edes saa käteen sitä rahaa kuukaudessa.....

siis todellakin yritän suhteuttaa kaiken tähän. Eli että ollaan terveitä jne. Olen vain sellainen ihminen jota yllättävät muutokset tms. järkyttää. En voi asialle mitään , yritän suhtautua asioihin kevyemmin, mutta joskus se on vaikeaa. Olen raskaana vko 20 ja mieli herkkä varmaan senkin takia. Ja muutenkin kun on pian jäämässä äitiyslomalle ja tulot tippuu ja on lainaa jne. ei olisi kaivannut näin isoa yllätystä. Ainahan sitä rahanmenoa tulee ja yllättäen joku hajoaa, mutta täytyy kyllä sanoa että suolainen on tuo korjaushinta ja ei sitä ihan yhden kuukauden palkasta makseta. Mutta kiitos viesteistä, saapahan muuta ajateltavaa kun lukee näitä kommentteja ja saa purkaa mieltään tänne. Ap

yksi nainen kertoi siinä kassalla toiselle naiselle että olivat olleet jonkun tutun ristiäisissä. No, siinä ne vieraat olivat olleet ihan hiljaa kun pappi oli tullut huoneeseen, ja silloin tämän naisen 3-v poika oli sanonut hiljaisessa huoneessa kovaan ääneen: "Voi v***u, BATMAN!" :DD. Toivottavasti piristi, mua toi ainakin piristää aina :D!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat