Sivut

Kommentit (49)

Miks pitää ryhtyy kikkailemaan? Must ainakin on niin säälittävää yrittää väkisin vääntää jotain nimeä, mikä kuulostaa sitten kikkailulta.

Nyt tulit tänne itkemään et ei saa kiusata, kait olet varautunut kulkemaan lapsesi kanssa koko hänen elämänsä vahtimassa ettei joudu kiusatuksi..

Tuo lyhenne ap on kyllä käytössä muillakin keskustelupalstoilla kuin täällä. Esimerkiksi Elli-palstalla.

" Varmaan joo ekaa kertaa

Kuitenkin osasit viestissä 12 hienosti allekirjoittaa -ap"

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eiköhän se ole ihan täysin samantekevää, mitä muut pitävät lapsen nimestä? Niinkuin on täysin samantekevää mitä muut ajattelevat ylipäänsä mistä tahansa, ei kai nyt tuollaisesta voi kukaan nokkiinsa ottaa?

Mutta kyllä mä voisin kuvitella että se loukkaa kuiteski. Kyllä mä ainakin pahoittaisin mieleni, jos täällä joku ihan aloituksen tekis lapseni nimestä, ja vielä erittäin mollavaan tyyliin, ja sitä sitten muut tulisivat myös haukkumaan.

Jospa se olikin itse alottanu koko ketjun?

Ja jos julkaisee lapsen nimen Helsingin sanomissa, niin mun mielestä se on silloin julkinen eli kaikkien kehuttavissa ja haukuttavissa.

Miksi sen ilmotuksen sinne laitoit,jos sitä ei ole lupa arvostella? Sellasta ilmotusta/mainosta/juttua ei lehdessä olekaan, etteikö joku sitä haukkuisi.

Ja tämähän on mielipidepalsta, tämä on juuri oikea paikka kertoa asioista mistä ei pidä ja joku taas pitää. Myös lasten nimistä.

Ja vaikka lapsesi nimi olisi kuinka " massanimi" se ei miellytä kaikkia. Täällä haukutaan lähes kaikki nimet. Ne ei vaan kaikkia voi miellyttää.

Pääasia, että itse olet tyytyväinen nimivalintaanne. Mitä sä muiden mielipiteistä välität?

Ja täytyy sanoa että, mun mielestä aika tavallisiakin nimiä haukutaan, ei tarvitse edes olla mitään kikkailtuja nimiä. Jossain vaiheessa oli Emma-nimestä pitkä ketju, sehän on ihan tavallinen nimi. Mutta eihän sellainenkaan täällä kelpaa.

Vierailija:

Lainaus:

Eiköhän se ole ihan täysin samantekevää, mitä muut pitävät lapsen nimestä? Niinkuin on täysin samantekevää mitä muut ajattelevat ylipäänsä mistä tahansa, ei kai nyt tuollaisesta voi kukaan nokkiinsa ottaa?

Mitä ilmeisemmin AV-mammoille on kauhean tärkeää, mitä he pitävät toisten lasten nimistä. Tää on kyllä niin huvittava paikka toisinaan. Ei tiedä itkeäkö vai nauraa. Mutta meitä on moneksi.

Aina väliin tule ajatus, kuinka kauheaa onkaan että ilmeisesti kaikki nämä säälittävät ihmiset täällä ovat jonkun äitejä. Ei ihme että on mm. koulukiusaamista!

Mä olen tälläisellä palstalla ensimmäistä kertaa, en ole aikaisemmin tästä kuullutkaan, vaikka lapsia mulla on jo kolme.

Mä en nyt jaksa ruotia kaverisuhdettani täällä. Sitä vaan ihmettelen että miten aikuiset ihmiset on noin ilkeitä, ei ole ihmekään että nykyään lapset on samaamaata, kun kotoa saavat noin ruman mallin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat