Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Herranjestas sentään.... todellinen oikosulku tuli nyt! En kuollaksenikaan muista miten miukumauku tehtiin... =DD

Voisko joku valottaa asiaa tyhmälle??

Sivut

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihmettelin, että miten sen voi nykyisin yleensä unohtaa... mutta sitten tajusin, että mullahan on esim sähköpostissa kaikki osoitteet jo valmiina eli ei tarvitse juuri koskaan sitä edes kirjoittaa enää!

pääsee taidot ruostumaan.... =D

ap

Vierailija

Minulla on Mac ja jostain kumman syystä alt+2 tekeekin nyt tälläisen merkin ™ Miten saan tämän taas toimimaan oikein.

Olen tarkistanut näppäin asetukset, kiitos avusta..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on Mac ja jostain kumman syystä alt+2 tekeekin nyt tälläisen merkin ™ Miten saan tämän taas toimimaan oikein.

Olen tarkistanut näppäin asetukset, kiitos avusta..

Juuri tämä ongelma on minullakin. Löytyykö joku joka osaa vastata? Kiitos jo etukäteen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Herranjestas sentään.... todellinen oikosulku tuli nyt! En kuollaksenikaan muista miten miukumauku tehtiin... =DD
Voisko joku valottaa asiaa tyhmälle??

Auttakaa ihmistä

Sama minulla . En pääse Facebookiin kun ät merkki heittää ulos . Missä vika ja mitä pitäisi tehdä ?  En siis saa kirjattua sähköpostiosoitettani lainkaan . Apua .

Vierailija

Mulla tekee samaa...at-merkin jälkeen huiskaisee koko osoiteruudun tyhjäksi. Ei auta vaikka minkä teet. Missä vika ja mistä apu? Luulin et mun konees on vika, mut onkin näköjään laajempi ongelma.

Joose44

Jos on tietokoneen kans jotain ongelmia ni yleensä auttaa ku käynnistää sen uudestaan ja kaikki toimii taas.Nii paljo noitte kans tapeltua ja tullu siihen tulokseen et joku lakkaa toimimasta yms. ni käynnistää tietokoneen uudestaan ja taas kaikki toimii.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat