Seuraa 

hei! Kysyisin ovatko käytännölliset eri-ikäisillä sisaruksilla? Lähinnä selkänojan yhtenäisyys mietityttää?

kiitos etukäteen marenki ja tytöt 2,5 v ja 9kk

Kommentit (3)

Me ollaan tykätty kovasti. Meillä oli aluksi peräkkäinistuttavat mutta kyllästyin niihin koska olivat hieman hankalat julkisissa.

twin scootereissahan menee aika alas se selkänoja, alle 6kk niissä ei saa kyydittää. Muistaakseni nuorempi oli 8kk kun otimme vaunut käyttöön. Niihin mahtui hyvin pienemmälle lämpöpussi. Joskus nuorimmainen nukahti niihin (aina bussissa) ja silloin laitoin vanhemman selän taakse reppuni johon pystyi nojaamaan. Meillä vaunut olikin lähinnä sitä varten että pelkäsin liikkua kahden pienen kanssa julkisissa ilman että molemmat istuivat vaunuissa, isompi kyllä käveli jo aika reippaasti pitkiäkin matkoja ja jos vauva nukkui niin esikoinen halusi usein työntää. Molemmat ovat kovasti tykänneet kun saavat istua vierekkäin ja jutella. Meillä on lapsilla ikäeroa 1v6kk.

Mulla ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa vaunuista. Oisko sulla ollut jotain mitä oisit halunnut tietää vielä?

kiitos vastauksestasi, nyt ei tule mieleen mitään kysyttävää. Yhden istuttavia scootereita olen työntänyt ja ne olivat mielestäni ihanan kevyet ja näppärän tuntuiset, siksi näistä olen aina haaveillut.

marenki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat