Vierailija

Olen etsinyt jo kolme viikkoa 2-vuotiaalle pojalleni lahjaksi Mikki Hiiren kerhotaloa, sitä nukkekodin tapaista. Missään sitä ei ole, on vain Mikki Hiiren paloasema, muttei kerhotaloa. Olisiko joku nänyt sitä jossain myynnissä? Alkaa olla jo epätoivoista etsintää...

Kommentit (9)

Olen ainakin täällä pääkaupunkiseudulla nähnyt oikeastaan kaikissa Anttiloissa, koska olen itsekin ollut kiinnostunut siitä kerhotalosta. Ainakin Kodin 1:ssä niitä varmuudella oli.

Pahvilaatikkoa vaan palasiksi ja vaikka vanha lampunkupu lisäksi. Takaan, että lapsi leikkii itse tehdyllä kerhotalolla kaksi kertaa innokkaammin kuin ostetulla, ja lisäksi lapsesi saa vielä mukavan hetken äitinsä kanssa. Ja sillähän ei ole väliä, tuleeko talosta näköinen - lasten ihana ominaisuus on mielikuvitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hae Amerikasta, sieltä varmaan löytyy... 2-vuotias ei varmaankaan siitä välitä vaikka ei sitä saisikaan! Jouluilo löytyy tavarasta?

Tottakai Joulu tulee ihana ilmankin lapsen toivomaa lahjaa ja sen voisi itsekin askarrella, mutta MINÄ haluaisin niin kovasti sen lahjan lapselleni antaa. Kiitos vinkistä!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat