Vierailija

Mä äänestän Novaa: " kivat sulle ja voi kun aurinko paistaa iiiiiihanasti, mä laitan sulle nyt oikein aurinkoista musiikkia" . Jos niillä on hahhah-hauskaa, se on semmoista teennäisen tekopirteää ja sovinnaista heh-heh-hekottelua.

Puistatus.

Kommentit (20)

yhteen aikaan sieltä tuli joka välissä Policen Every breath you take joka on yksi kaikkien aikojen ällötyksistä, ja sitten se yksi toinen raivostuttava hengitysbiisi, mikä se nyt olikaan. Olin jo jonkun aika kiroillut että aina noi kaksi ja sit molemmat tuli puolen tunnin sisään kun ajelin autolla :). Ajattelin että jospa sittenkin on joku korkeampi voima joka välillä huvittelee ihmisten kustannuksella.

Mun mielestä siellä soi Eros Ramazotti koko ajan, vaikka äijällä ei ole ollut hitin hittiä vuosikausiin.

Novaa on pakko kuunnella autoreissuilla kun muut ei kuulu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En kyllä ole pitkään aikaan kuunnellut.. En kestänyt enää kertaakaan kuulla Gloria Gaynorin " I will survive" . Vieläkö se tulee kerran tunnissa?

Ap kyllä osui naulan kantaan tuossa i" hanaa ja aurinkoa ja hymhym-hymistelyä ja-hei-tosi-mahtava-fiilis-ja-ihanaa-iltaa-sulle" diagnoosissaan! =D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat