Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plussasin tänään mutta varsin alhaisella HCG arvolla, kokemuksia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Löytyisikö vielä kokemuksia hCG-arvoista. Minulla eilen pp 12 arvo oli 253. Kuitenkin tuli pientä veristä tuhrua myös eilen. Tänään en ole ainakaan vielä sitä enää bongannut. Viimeksi ICSI-hoito päättyi kemialliseen raskauteen, joten pelottaa kovasti, että nyt käy myös niin. Tosin arvo on todella paljon enemmän nyt kuin viimeksi (silloin pp 14 arvo oli 62).

Sivut

Kommentit (29)

Tosi mukava kuulla, että kaikki hyvin!!

Itse soitin juuri klinikalle hcg-vastauksen, ja tadaa..... oli 27!! Käskivät jatkaa lääkitystä ja viikon päästä uusinta verikoe. Itse uskon että on arvot hiipumassa alas päin. Voihan räkä, että pitääkin olla näin epäselvää tämän!!!

Toivotaan parasta, että arvot nousevat! Jos teillä on lääkkeet (esim. Zumenon, Lugesteron), niin käskivätkö jatkaa edelleen vai miten?

Peukkuja!!

Kuten aiemmin kerroin hcg oli silloin sen 7 ja uusintakokeessa täysin 0. Se oli kemiallinen raskaus eli alkio oli kiinnittynyt ja irronnut pian pois. Mutta elämä jatkuu ja uutta ja viimeistä PAS:sia huhtikuussa taas kokeillaan. Pakkasessa on enään yksi ampulli jossa 3 alkiota. Luultavasti, jos tämä viimenen ei onnistu niin lopetamme kaikki hoidot tähän. Onhan meillä jo yksi terve PAS poika vm 2005 ! Pikkukakkosta nyt kuitenkin yritetään ja toivottavasti se nyt tarrais kunnolla kiinni.

Onnea teille jotka kuitenkin olette plussanneet alhaisista arvoista huolimatta!

Lääkärin mukaan olen raskaana rv 5+2, kohdussa on sikiöpussi ja sen sisällä sikiö reilun millin kokoisena, vielä tietysti ilman sykettä. Uusi ultra vajaan parin viikon päästä, sit pitäis näkyä syke, jos kaikki on kunnossa. Olen ihan ällikällä lyöty, enkä voi mitenkään uskoa, et noilla arvoilla päästäis loppuun asti. Tosin lääkäri vakuutteli, että hcg on yksilöllinen ja tärkeintä on et se tuplaantuu 48h välein alkuraskaudessa. Kuulema nyt ei kannata enää edes seurata, koska voi tästä eteen päin kehittyä melkein miten vaan.

Tietty haluan uskoa, että poikkeus vahvistaa säännön, mutta että meille sattuis se poikkeus??

-Osse

Menen sittenkin jo kiirastorstaina uuteen verikokeeseen, joten pääsee sitten kunnolla pääsiäisfiilareihin, kun saa piinailla ja kärvistellä koko päivän!!

Miten Titonialla on jatko sujunut, jos edelleen lueskelet täällä?

Hei!

Itse plussasin heinäkuussa arvolla 280 ja edellisessä onnistuneessa siirrossa/raskaudessa 271. Eli mielestäni arvosi on ihan ok.

Itselläni oli myös alkuraskaudessa jokapäiväistä vuotoa, johtui kohdussa olevasta hematoomasta. Vuotelu kesti n. kaksi viikkoa, jonka jälkeen loppui. Vuodosta johtuen kävin tosin vissiin 3 krt mittauttamassa hcg:n ja ultrassakin tuli juostua heti 5:ltä viikolta lähtien. Onnea jatkoon!!

Challans rv 17+6

mutta ilmeisesti ei ainakaan kaukana ollut. Seuraava ultra on reilun viikon päästä, joten siellä sitten nähdään sykekin, jos kaikki on ok. Vähän vielä epäilyttää, enkä luota lainkaan jatkuviin oireisiinkaan. Mutta sittenpähän nähdään, mikä on tilanne.

Testasin viime viikolla pp14 ja hcg oli 258.

Yritin kysellä viitearvoja, mutta kuulemma niitä ei ole kun vaihtelevat niin yksilöittäin. Nyt vaan jännitän ja odotan kuumeisesti ultraa, joka vasta 3 vko:n kuluttua.

Minulla arvoa seurattiin parin päivän välein viikon ajan, arvo nousi 26->51->110->410 (kahden viimeisen kokeen välillä oli 3 vrk). viimeinen verikoe otettiin maanantaina ja silloin sovittiin ultra torstaille. Eli huomenna menen ultraan.

Miten sinulla, mitä lääkäri on sanonut vaihtoehdoista ja todennäköisyyksistä?

Täällä myös alhaisella arvolla plussannut. Minulle tehtiin Ivf luovutetulla munasolulla, ja pp10 jo oli eka hcg-testi, josta tuli tulokseksi vaivaiset 17. Pp13 se oli 67, pp 16 jo 415, ja sitten siitä tasan viikon päästä jo 7410, eli täysin normaali. Nyt on meneillään rv 12+4, viikko sitten oli nt-ultra, ja siellä oli syke, ja vilkas pikkuinen joka heilutteli kovasti käsiään ja jalkojaan. Ei niskaturvotusta, ja kaikki muutenkin hyvin. Vaikka minullekin lääkäri alussa sanoi että melko varmasti kyseessä ei ole normaali raskaus, niin normaalilta se kuitenkin näyttää. Että näinkin voi käydä!! :)

eli meidän alhaisesta hcg:stä alkanut odotus päättyi maanantaina pojan syntymään. Loppuun asti mielessä nakutti klinikan hoitajan sanat, että näillä arvoilla he tietävät yhden onnistuneen raskauden, mutta niin vaan 51cm, 4180g poikaa saatiin. :) Vielä kun pienen saisi kotiin asti, niin onni olisi täydellinen, nyt on tarkkailussa biliarvojen takia.

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat