Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Meillä on okt 2 kerroksessa, yhteensä n. 170m2. Pihalla roskakatos ja leikkimökki.

Nyt talo roskakatoksineen ja leikkimökkeineen pitäisi maalata, kun on päässyt ikävästi repsahtamaan.

Saatiin tarjous 3800¿ + ALV, johon sisältyisi hilseilevän maalin poisto + ehjän maalin pinnan rikkominen + maalaus. Tähän hintaan ei tulisi kuitenkaan noita tellinkien pystytyksiä etc suojaustöitä, ne olisivat sitten 28¿ + ALV.

Mun miehen mielestä aivan järkyttävä hinta, mutta mä en oikein itse tiedä, että missä hinnoissa nää yleensä liikkuu. Maalit ja välineet tietty pitää vielä hommata.

Itse ei oikein päästä maalaushommiin, kun meitä on vain 2 henkeä, lapsetkin pitäis hoitaa ja työtä tehdä. Lisäksi kumpikaan meistä ei ole juurikaan maalisutia käsissään pitänyt, vaikkei me nyt varsinaisesti tällaista fyysistäkään työtä vieroksuta. Sukulaisia ei ole käyttää apuna. Mies on ulkomaalainen, eli hänen puolesta ei ole sukua. Mun isä on raskaisiin hommiin liian vanha ja veljellä kädet täynnä oman perheen ja yrityksen kanssa.

kommentteja?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

muutama vuosi sitten. Samankokoinen ja kaksikerroksinen. Tunteja meni noin 100.. vähintään. En tosin ole maalausammattilainen, joten työmenekkin on vähän hitaampi. Tosin tuohon aikaan siirtelin telinettä, tikasta ja henkilönostintakin. Talo oli uusi joten maalinpoistoa ei ollut mutta kahteen kertaan piti maalata.

Maalia meni 100 ltr(70 e/10ltr) ja nosturin vuokra viikonlopuksi 150 euroa

Vierailija

Meillä 110 neliöinen yksitasoratkaisu ja maalaus maksoi viisi vuotta sitten 2500 e. Hinnathan ovat siitä nouseet tosi paljon + teillä enemmän neliöitä.

Meidänkin pitäisi taas maalata...

Vierailija

kuin suinkin vain voi edes osan teettää. Sehän olisikin ihan eri asia, kun olisi pari riuskaa sukulaismiestä tai tuttavaa apuna - joille sitten voisi palveluksen muodossa maksaa.

Vierailija

meidän isommassa talossa tarjous oli jotain 10000e!!!! siis ihan hirvee hinta, pääkaupunkiseudulla. Loppujen lopuksi tehtiin talkoilla.

Vierailija

talon ja ei mennyt muuta kuin maalien hinnat jotka mies sai työpaikan kautta suht edullisesti.

Jännä kuulla paljonko maksaa moinen. En oo ennen ajatellut että maksais noin paljoa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat