Vierailija

sitten soittaa että myöhästyykin vähä, jonkin ajan päästä soittaa että meneekin aika myöhään, loppujen lopuksi on todella myöhään kotona.

Tai on sovittu vaikka perheen yhteinen meno tai yhteinen siivouspäivä. Mies ei taaskaan osallistu vaikka etukäteen sovittiin.

Alkaa luottamus mennä PRKL! Lupas tänään tulla ajoissa kotiin, vieraita oli tulossa. No, minä sitten yksin kestitin hänen sukulaisensa kun ei herra ehtinytkään kotiin.

Minua ottaa eniten tässä päähän se että jos pistäisi asiat tärkeysjärjestykseen niin ehtisi kyllä.

Kommentit (9)

me olemme olleet yhdessä liki 20 v, eli kaikkea on mahtunut mukaan. Mutta ei nyt useammin kuin pari kertaa vuodessa ole tuollaista tapahtunut.

Tai tulikin asumusero vähäksi aikaa siitä ja erinäisistä muistakin asioista. Nyt ollaan taas yhdessä, ja eipä enää niin teekään. On illat kotona, tulee siis suoraan töistä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieheni on yrittäjä ja töitä pukkaa ikävästi pahoihin aikoihin. Totta, että olisi osaksi arvojärjestyskysymys. Toisaalta, kyllä perheenkin puolesta välillä joustaa.

Minä aloin mäkättää asiasta ja mäkätyksen vuoksi mies tunsi, etten enää kunnioita häntä. Nämä kaikki asiat ymmärsin parisuhdeterapian avulla. Miehille oman naisen kunnioitus on todella tärkeää. Tärkeämpää kuin naisille. Tämänkin opin terapiassa. Mies sitten tuon minun mäkätykseni vuoksi muuttui yhä epäluotettavamman oloiseksi. Molemmat mietimme eroa, mutta koska meillä oli pari pientä lasta niin menimme ensin parisuhdeterapiaan. Siellä vyyhti yllättäen aukesi, opimme näkemään toisenkin näkökannan.

Nyt pystymme puhumaan asioista rakentavasti, ja mies yrittää ettei sellaista kävisi, koska tietää että minä pahoitan siitä mieleni. Mutta jos joskus käy, niin annan sen jäkättämättä anteeksi. Emme itse kukaan täydellisiä ole.

Eroa olen pyöritellyt mielessäni jo pidempään. Aika ajoin tosissani, välillä eroajatus on taaempana mielessä. Ehkä syy siihen miksi vielä olemme yhdessä, lasten ja talon lisäksi, on että mies kuitenkin pohjimmiltaan tahtoo yrittää ja on valmis yrittämään tsemppaamista jos todella annan ymmärtää miten ikävä asia minulle on. Mies vaan on ikävän hidas oppimaan. Että pyörittelen sitä eroa edelleen ajoittain mielessä.

nyt on exmies... meni luottamus kokonaan.

Jos olette sopineet jonkin kivan jutun niin jos mies peruu, ei se pakota sinua perumaan, eli mene lasten kanssa... ota vaikka paras ystävä mukaan jos et selviä lasten kanssa... mutta älä jätä menoja sen takia että mies on epäluotettava.

Siivouksessa voit jättää vaikka vessan miehelle ja kun tulee kotiin sanot että kuule kulti, mä säästin vessan sulle...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat