Vierailija

Minä oletan ja toivon että ystäväni on siinä silloin kuin minä häntä tarvin, ei vain silloin kun hänelle passaa.

Kommentit (2)

Minusta jokainen ihminen on kaunis. Ensimmäisenä etsin ihmisestä hänen kauneutensa - sisäisen ja ulkoisen. Jokainen ihminen on hyvä, näin uskon.

Minusta jokainen ihminen ansaitsee tulla kuulluksi, nähdyksi. Jaksan kuunnella, tukea ja auttaa ihmistä hyvällä hetkellä todella intensiivisesti. Minulle on sanottu satoja kertoja, että olen todella erityinen, rakas, koska välitän niin aidosti.

Mutta heikkouteni on se, että olen liian herkkä, ja sen takia ehkä epävakaa. En jaksa tavata sinua kovin tiiviisti. Kuulet minusta usein, mutta toisinaan vain silloin kun minä haluan. Silloin kun haluan, annan sinulle kaikkeni. Kuuntelen, autan, rakastan, annan sinulle sen mitä voin. Olen heikko, hauras, ja silloin kun en jaksa, en vastaa puhelimeen, siihen sinun on tyytyminen.

Olisitko ystäväni vai unohtaisitko minut? En ole seuranasi arkisisssa puuhissa, en välttämättä vastaa viestiisi. Mutta silloin kun sanot: muistatko yhteisen hetkemme - minä muistan. En koskaan unohda sinua jos olet sydämeni valittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat