Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Tilanne siis NÄIN tyhmä...

En periaatteessa voi olla raskaana, koska käytämme kondomeja.. MUTTA

minulla on kellontarkat menkat 28 päivää AINA ollut! Nyt kuitenkin menossa jo kp 33/28 eikä menkkoja näy eikä kuulu.

Toissa viikolla (n. kp22) minulta tuli pari päivää ruskeaa tuhrua joka sitten loppui kuin seinään... Ja nyt viime perjantaina (eli kun menkat olivat päivän myöhässä) tuli voimakas kipu oikealle alavatsaan joka oli aivan samanlainen kuin minun normaali " oviskipu" (jos se siis on ovista)...

Mietin että voiko liittyä mahdolliseen raskauteen vai onko kierto nyt vain ekaa kertaa sekaisin ja ovulaatio tulikin perjantaina ...

Testi oli lauantaina vielä negatiivinen.... :(

voiko tuommoinen kipu olla alkuraskaudessa edes normaalia? kesti muutaman tunnin.

Kommentit (4)

KIITOS vastauksestasi!!!!!

tÄMÄ HELPOTTI mieltäni, koska todella ehdin jo miettiä raskauden mahdollisuutta ja se olisi kyllä iloinen yllätys...

Tuo kipu voi johtua keltarauhasesta, joka siis muodostuu raskauden alussa sinne munasarjaan, josta munasolu on irronnut. Minulla kipuili keltarauhanen niin paljon, että jouduin menemään ultraan varmistamaan ettei raskaus sijaitse munatorvessa. Munasarjasta löytyikin tooosi iso keltarauhanen.

Sinun kannattaa testata vielä alkuviikosta. Kannattaa myös seurailla kipua. Voi hyvin johtua tuosta keltarauhasesta. Mutta jos kipu tulee kovaksi, kannattaa mennä lääkäriin.

Tai ehkä kiertosi vain on nyt vähän sekaisin. Tosin tuo välivuoto voisi hyvin olla kuulua kiinnittymisvuotoakin..

pidän sulle peukkuja :) Joskus se elämä yllättää iloisestikin :)

muurahaine:

Lainaus:

KIITOS vastauksestasi!!!!!

tÄMÄ HELPOTTI mieltäni, koska todella ehdin jo miettiä raskauden mahdollisuutta ja se olisi kyllä iloinen yllätys...

aaa

Olikohan minulla kiinnittymisvuoto kun kesti kolme päivää ja nyt selvisi että olen raskaana. Milloin on kiinnittymisvuoto ja miten se oli selkeämpää ja ihan verta. Ultrassa nähty tämä alku jo.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat