Olen 20 tyttö ja haaveilen aikuisesta miehestä

Sivut

Kommentit (111)

itselläni on yksi 17v tytön kanssa ollut kesän verran kestänyt panosuhde. Se oli hienointa mitä olen seksin alalla kokenut tavallaan, olin itse 30v eli en ihan setä vielä silloin. Aitoa nuoren tytön estotonta kiimaa, antautumista nautinnolle ja oppimisen halua kokeneemman miehen kanssa. harvoja asioita mitä muistelemalla alkaa ottaa eteen vieläkin. Kyllä sen vielä mielellään kokisi uudelleen ennen vanhaksi tulemista.

M40+

sitten ITSE ovat kommenteissaan ottaneet esille bemarit, kirurgit ja upeat kesähuvilat, jos niillä ei ole kerrassaan mitään merkitystä? Ja miksi nämä näitä tyttöjä haluavat miehet ITSE ovat kommentoineet, että nyt kun on varaa niin mielellään vaihtaa sitä pätäkkää seksiin nuorten tyttöjen kanssa?

-79

lojuu yhessä ammeessa vaahtokylvyssä, hieroo jälkeenpäin... kuiskuttelee " kivoja" tmv. musaa..hyvää safkaa&juomaa

eikä jotai nopeeta kähmäilyä opelixin takapenkillä jota 20w jannut tarjoo :D

Nimittäin siinä " sponsoroinnissa" ? Minä ainakin maksan mielelläni huvittelureissuja naisten kanssa etenkin jos sen kanssa on kivaa. Siksi sitä rahaa on tähän ikään mennessä säästöön tienattu että siitä voi sitten nauttia.

M40+

Menkää edelleen lukemaan jotain muita palstoja, jos täällä pitää kaikesta ottaa nokkiinsa. Olkoonkin vaan vaikka kuinka lapsellisia vanhoja äijiä ja tyhmiä teinityttöjä, niin entäs sitten? Aina saa ja myös pitää fantasioida, jokaisella on omanlaisensa fantasiat. Jos et itse kiihotu vanhoista hikisistä äijistä niin miksi haaskaat aikaasi lukemalla näitä ja vielä kirjoittamalla tänne? Johan tuo otsikko kertoo palstan aiheen.

Ei silleen että mäkään mitään vanhaa limaista hikistä ukkoa haluisin :D mut ei mua haittaa tippaakaan jos joku muu haaveilee ja kirjottelee siitä tänne.

suosittelen. ikää mulla oli 19 ja mies 39.

voin sanoa et niin kovaa kyytiä en ole saanu ;)

ja aina oli huomaavainen,,huvila oli meren rannalla, sielä me pääasiassa tapailtii. pääsin kerran työmatkalle mukaan.. oi oi, se oli kivaa

Nyt olen 29v ja oma mies on 12 vuotta vanhempi. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta, lapsia on yksi, toinen tulossa.

Ennen jo tätä suhdetta olin aina vanhempien miesten kanssa. Luulen, että johtuu itsevarmuudestani ja siitä, että tiedän mitä haluan. 20- vuotiaana seurustelin 4-kymppisen miehen kanssa jonkun aikaa.

Kyllä se on se valta, itsevarmuus ja raha mikä niissä miehissä koukuttaa. Ymmärrän oikein hyvin.

Hei olen 47v valokuvaaja hesasta, 180>80.olen ollut kriisialueilla mutta de ei tee minusta vähemmän hellää. haluoan pitää sylissä, hyvänä. 47 menee rajasi yki mutta olen sentään pitkäukkainen. nimini on hannes. vosin tavata parin viinnipullon merkeissä. onkö sinulla oma paikka, e olis hyvä. en oikein ole missän hyvä. varsinkaan naisten kanssa. mutta tehä tuhoaa kaiken.

Lainaus:

kun näkevätkin alasti, niiltä tulee jo..

Aikuinen mies ois hot, tietää mitä tekee

Hyvinkäälle Tarjoustalon pihalle terkkuja. Näin pitkän, tumman, komean miehen . Vaimonsa kanssa ja poika. Jos saisin seksiseuraksi edes, ottaisin

Vaihdettiin katseita, puolin ja toisin

sano vamollesi, että voisin annan hänellle sama hyvinkäällää..7

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat