Olen 20 tyttö ja haaveilen aikuisesta miehestä

Sivut

Kommentit (111)

Lainaus:

tumma, sänki, ruudullinen flanellipaita....

2 seksisuhdetta ollut ja surkeeta...

Vai eikö aikuisia miehiä kiinnosta tytöt? haluatteko oman ikäisen naisen

Aikuisella tarkotan 35-40v

kinnostatko musta mies joka asun hyvinkäälläö,27 vuotta..mum sähköposti on ppasam@hotmail.com

Jos oikeasti haluat vanhempaa miestä, niin sellaisen löytäminen ei varmasti ole vaikeaa. Käy nyt alkuun vaikka tällä sivustolla. http://www.seksiseuraa.eu/

Sieltä löytyy hyviä deittisivustoja seksiseuran etsimiseen. Jos rekisteröidyt yhdelle niistä, niin varmasti saat kymmeniä viestejä seksisuhdetta etsiviltä miehiltä. Niistä voit sitten valita parhaat päältä pois.

Moi. Olen 39 mies. Mulla on säilynyt nuorekas olemus varmaan kun treenaan ja syön hyvin. Olen tumma tumman ruskeat hiukset ja silmät. Sänki mulla on aina. Se tuntuu hyvältä kun halaa takapäin ja suutelee niskaa ja kaulaa ..:) olen kokenut ja varmat otteet, välillä hellä ja hidas ja kiusoitteleva ja välillä raju mutta hellä. Suihkussa olisi mahtavaa painaa sut seinää vasten ja tulla sun taakse..

Sitäkö haet? Minä haaveilen siitä usein ja haluaisin sinua. Laita meiliä : funfactory@luukku.com mahdollisimman pian :)

Saat mun numeron kun saan meiliä. Ai niin joo: olen 184 pitkä, painan 94 ja lyhyet ruskeat hiukset . Ollut malli monta vuotta ja sieltä 19 cm.

Vierailija

Et ole "tyttö" enää. Ole se aikuinen jota jo voisi ikäsi mukaan odottaa. Näin tapaat aikuisen miehen. Joka voi olla vaikka 22v. kun on kypsä.

Älä leiki tyttö ja isä - leikkejä....

puupää

Djaaha....

Parikymppinen ja nelikymppinen. Onpa ihmiset surekeita.

Ite oon 18v veijari ja mulle, ei kelpaa kuin ainostaan nainen, joka tietää mitä haluaa.

En ala kenenkää faijjaa esittää, usein nainen on ihan paska sängys ja ei tiiä hevonpaskaa mitä tehdä, kuin mitä paskaa on netis kattonu.

Terveisin paljon kokenut mies.

Vierailija

Uuhh...lisää tällaista :)

Olen yli 40 v mies. Monenlaista kokenut ja nähnyt...hiukan yli kolmekymppisenä mulla oli seksisuhde 17 vuotiaan kanssa ja lähes samaan aikaan 22-v kanssa. Kummastakin erittäin hyvät muistot :) toisaalta on hyviä muistoja kaiken ikäisistä, myös itseäni vanhemmista naisista.

Olen naimisissa, itseäni vuotta vanhemman naisen kanssa. Seksi on parasta koskaan, toimii tosi hyvin ja hänen kanssa haluan olla, lopun elämäni. Eli en etsi seuraa täältä ja minusta ei saa seuraa :) Hän pitää itsestään huolta, eli käymme kumpikin kuntoilemassa ja hän on kaunis. Pullat ovat siis siinä mielessä hyvin uunissa :) Kaikesta huolimatta minua eniten kiihottaa nuoret naiset. Omaan makuun hoikahkot, itsestänsä huolta pitävät nuoret naiset ovat niiiiin kiihottavia, et pelkkä ajatuskin...huh huh.

Lähes päivittäin katseet kohtaavat viehättävän nuorehkon tytön kanssa. Joskus siitä voi olla seurauksena hymyn tapainenkin, mutta, vaikka olisin sinkku, en voisi mennä tytölle juttelemaan. Se ei tunnu soveliaalta. Uskon, luulen, et moni muukin ns vanhempi mies kokee tilanteen näin. Eli aloite täytyy kuitenkin tulla näissä tilanteissa tytöltä, ettei perään aleta huutelee kaikennäköisiä juttuja namusedistä yms pervoista? Villi veikkaus...jos nuori nainen / tyttö tekee aloitteen miehelle / pojalle, harvoin tulee haukkumisia perään? Vanhempi mies voisi tokaista, ettei ole kiinnostunut tms, mutta ei pakosti muuta? Korjatkaa, jos olen väärässä? Toisin päin voisi olla kielenkäyttö rumaakin, jos ymmärtää katseet / tilanteen väärin? Tämän takia en itse ole koskaan selvästi itseäni nuorempaa lähestynyt...aloite on aina tapahtunut naisilta.

Asia on aika vähän puhuttu, kiihottava, siksi haluaisin aiheesta enemmänkin keskustella. Varsinkin naiset, kaikenikäiset, voivat laittaa sähköpostia aiheesta os. MaPe@meiliboxi.fi

Kaikenlainen keskustelu aiheesta käy, saa siis miehetkin laittaa postia, vaikka mieluummin keskustelen naisten kanssa. Eritoten kiinnostaa, missä iässä aloitte haaveilemaan vanhemmista miehistä ( ja minkäikäisistä miehistä ) ja jos olette toteuttaneet näitä fantasioita, niin minkälaisia kokemuksia teillä on / minkälainen fiilis on jäänyt.

T. 41-v mies

Olli

Kyllä uimarannat ovat hyviä tapaamis paikoja siellä voi tutustua

nuoriin naisiin tytöihin joilla on jotakin mielessä.

Sen näkee kellä on jotakin mielessä ihan selvästi

nuori nainen saattaa katsella SINUA rasvapulojensa takaa

pitää näitä pulloja kaselemis suojana niinkuin ei katselisi.

Kyllä hänen tekee mielensä päästä kokeilemaan vanhempaa

herraa josakin metsän siimeksessä.

Kyllä vanhemat miehet on inokaita kokeneita nuoremman

naisen inokaaseen suhteeseen ,menvät ja kokevat mitä se on

nuorenkanssa jolla on intohimoa eikä estoista  ole haittaa

rakastelussa.

Vanhempi rakastaja antaa nuoremalle naiselle kaikkea kokemsuta

mitä on vuosien saatossa kertynyt.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat