Vierailija

Lapsellani n. kuukausi sitten punoitti kyynärtaive kovasti, ei kuitenkaan kutissut koska en yllätttänyt lastani sitä raapimasta kertaakaan, lapsi siis 5v, välillä punoitus siirtyi vain reunoille ja keskikohta meni keltaiseksi, oli n. pari viikkoa kunnes hävisi, nyt on polvitaipeeseen tullut sama juttu, on lisäksi turvonnut ja haittaa jo kävelyä.

Lapsellani epäilen myös laktoosi-intoleranssia, sietokokeen olen kotioloissa tehnyt ja vatsaoireet hävisivät kun oltiin laktoosittomalla dieetillä ja palasivat kun otettiin laktoosi käyttöön, nyt annankin vain laktoositonta maitoa, mutta muissa ruoka-aineissa saattaa olla laktoosia, en ole niin tarkka ollut.

Lisäksi lapsella on tic-oireita ollut muutaman kuukauden kausittain, nyt tällä hetkellä niitä on taas enemmän.

Voisivatko nämä jotenkin liittyä yhteen kaikki? Neurologille on aika varattu näiden tic-oireiden takia, ja tk-lääkärille varaan huomenna ajan noiden iho-oireiden takia, mutta olen alkanut epäilemään että ovatko tic-oireet todella tic-oireita, lapsi siis hankaa kasvojaan, ja rutistelee käsiään yhteen sekä hankaa jalkojaan lattiaan kävellessään, koska nämä ovat tällaisia ihoon liittyviä niin herää kysymys voisiko kuitenkin olla kutinaa ja jotain iho-ärsytystä laktoosi-intoleranssin takia ja miksi kummassa nyt on tuota taipeiden oireilua..

Netistä olen kahlannut kaiken tiedon, ja nyt pitäisi vaan lääkärin pakeille lähteä selvittämään, mutta kysyn nyt vielä mielipiteitä täältä, jos vaikka tulisi uusia näkökantoja..?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat