Vierailija

134cm ja 28.5kg

mielestäni pitkä ja hoikka, onko tyypillisen kokoinen ekaluokkalaispoika?

Sivut

Kommentit (35)

Paremman vertailun varmaan saisit, jos kattoisit poikas luokan muita poikia, minkä kokoisia ovat, kun että kyselet täällä. Meillä tasan kuukauden päästä täyttävä 7v on 122cm ja 22kg.. mutta onkin lyhyt ja LAIHA ikäisekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ovat kaikki lyhyempiä vaikkakin vanhempia (poikani täytti eilen 7v. eli koulunsa nuori eppuluokkalainen)

Siksi kyselen täällä isompaa otosta :)

Kouluterkkari kommentoi että hienosti kasvaa, paino nollalla mut pituus yläkäyrillä

Nimittäin mä olen aina vähän kuvitellut että lapsuuden pituus korreloi sitten pituuteen aikuisenakin. Ilmeisesti näin ei olekaan kuten vastauksista näemme:).

Meilläkin on ihmeen lyhyet lapset vaikka molemmat olemme miehen kanssa minä 170 cm ja mies vähän yli 180 cm. Ei nyt niin pitkiäkään mutta lapsemme ovat silti luokkansa lyhyimpiä...

Murrosiässähän kai se kasvu kuitenkin tapahtuu.

Useimmat luokas pojat ovat lyhyempiä ja kevyempiä.

Pituus +0,5-käyrällä, paino +1,5.

Eikä muuten tullut mitään sanomista painosta. Ei kyennyt löytämään pojasta yhtään ylimääräistä "löllöä" :)

Tosin täyttää heti vuoden vaihteessa 8v. Tasan 7v oli 126cm.

Painaa nyt 30 kg. Ei ole lihava, mutta lihaksikas.

Painosta ei voi sanoa onko laiha vai lihava. Pojilla tuo rakenne vaihtelee suuresti ja toisilla ei ole yhtään lihaksia ja toiset taas harrastaa paljon liikuntaa ja painoa tulee lihaksista.

Luokalla on pari pidempää poikaa. On luokansa vanhin.

no helmikuun lopussahan toi on syntynyt, mutta ei se pituutta selitä :)

Suvussa meillä jonkun verran pitkiä, varmaan sukuvika! Itse olen aika normaali pituinen eikä isäkään ihan hujoppi ole.

Nyt 180cm 64kg. Tyttäreni on 3-vuotias ja käyttää vaatekokoa 122, pituutta ei ole ihan äsken mitattu. Toivottavasti hänestäkin tulee pitkä ja hoikka.

Koko 122 on tarkoitettu n. 7-vuotiaalle. Siksi kirjoitinkin että poikani on keskimittainen, kun on nyt 7v1kk ikässä 123 cm pitkä. Tosin on luokkansa lyhin hänkin (5 poikaa luokalla) joten tuntuu että monet ovat kyllä paljon pidempiä! Tosin rinnakkaisluokalla on sitten poikani pituisi poikia myös:).

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat