Vierailija

monta päivää tilanne ollut kamala. siksi että minä tarvitsen tuntea olevani tarvittu, suorastaan elintärkeä miehelleni(niinkuin hän minulle), tarvitsen nähdä sen että hän rakastaa mua, kaipaa, haluaa. tarvitsen nähdä sen että olen ykkös ilon aihe hälle ( vasta 2kk sitten mentiin naimisiinkin)

olen ensin sanonut asioista, saanut vastaan jäätävää hiljaisuutta,yrittänyt puhua, vastassa välinpitämätön hiljaisuus. sitten huutanut ja raivonnut kun mulla on tosi pahaolla! ja mitä tää tekee koko ajan on lähdössä! oli kuukauden just poissa kotoolta niin luulisi vaimon läheisyyden ja läsnäolon maistuvan(olevan sitä mitä kaipasi) niin tuohan on ihan toinen mies kuin ennen.

ja mitä luulette että tapahtuu kun mä kaipaan todisteita siitä että toinen rakastaa ja saan todisteita siitä että toinen ei välitä? ei mitään hyvää

Kommentit (1)

Mitäpäs jos itse osoittaisit miehellesi kuinka tarvitset häntä, rakastat, kaipaat ja haluat. Ehkä sitten sinullekin alkaa herua. En itse katselisi sekuntiakaan kinuavaa, vonkuvaa akkaa, varsinkin jos olisin päässyt juuri kuukauden reissulta kotiin ja haluaisin lepoa ja vaimon kiintymyksenosoituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat