Vierailija

Et ole tyytyväinen itseesi.

Kommentit (14)

itse olen huomannut, etä jos muutamana päivänä jää Berocca ottamatta, kaikki alkaa ärsyttämään. Perhe jo huomauttaakin välillä että taitaa äidin olla aika taas muistaa ottaa kiukkuvitamiinit.

Olen kovasti yrittänyt luoda ihmissuhteita, mutta kaikki ihmiset, joihin tutustun vähän paremmin, alkavat suunnattomasti ärsyttämään. Oli sitten kysymys naisista tai miehistä.

En ole löytänyt vielä ketään, joka ei alkaisi parin kuukauden tutustumisen jälkeen ottamaan päähän. Oma ukkonikin ottaa niin paljon aivoon toisinaan, että eroa olen harkinnut.

Miksi olen niin huono ihmissuhteissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Miestä vielä siedän, mutta en kovin monia muita ihmisiä. Ihmiset puhuvat jotenkin niin turhapäiväisistä asioista, jotka eivät kiinnosta minua pätkääkään, eivätkä toisaalta ymmärrä mistä minä yritän heidän kanssaan keskustella. Jotenkin en sitten jaksa oikein ketään, kaikki ärsyttävät kun eivät ymmärrä. Aina pitäisi olla ratakiskoa tai rautalankaa, josta vääntää asiat.

Totta puhuen käyn tällä hetkellä psykologilla työstämässä (tätäkin) ongelmaa.

Vierailija

Yritä olla kuin et olisikaan.. Älä välitä ärsyttämisestä, vaan esitä olevasi fine. Minä itse kuitenkin ärsyttäisin takaisin he he..

Vierailija

Sama vika. Naapureitten naamat ärsyttää. Vituttaa jos ne on pihalla, eikä saa olla rauhassa. Jotkut lasten kaverit ärsyttää. Äiti ärsyttää. Tällä hetkellä melkeen ainoita jotka ei ärsytä, ovat omat lapset, mies ja kumma kumma ei anoppikaan 😃 ps. Olen raskaana 38vkoa, mutta aina mulla on ollut hieman äksy ja negatiivinen luonne.

Alone

Minä NIIN tiedän tuon tunteen. Siksipä minulla ei kai ystäviä olekaan. Olen kokenut sen verran ikäviä asioita elämässäni joita moni tuttu ei osaa edes ajatella, että heidän kanssaan ei oikein yhteistä puhuttavaa ole. En halua jakaa heille oman elämäni kiemuroita ja tuntuu että heidän suurimmat ongelmansa koskevat lähinnä hameen väriä tai sään kauheutta. Itselläni lapsi kamppailee elämässään mm. huumeongelman kanssa. Toisella masennusta ja kolmas yksinäinen. Tässä ihan näitä pintaraapaisuja. Olen aina väsynyt ja KAIKKI v*****aa. Teen matalapalkattua keskiraskasta työtä ja rahan kanssa on aina tiukkaa. Lähde siinä nyt sitten kahville jaarittelemaan jotain hevonhuilua. Olen samaa mieltä kuin joku vastaaja oli että niin sinä kuin minäkään emme ole tavanneet
oikeanlaista ystävää. Valitettavasti.

Vierailija

Muakin ärsyttää kaikki ihmiset, oma mies mukaan lukien.
En vaan voi sietää ketään, ja olen niin pahalla tuulella että pelkään koska räjähdän totaalisesti

Vierailija

Sama täällä, minua alkaa aina ihmisessä ärsyttämään joku asia. Olen etäsuhteessa (onneksi) ihmisen kanssa, josta periaatteessa pidän kovasti, mutta hänkin alkaa aina välillä ärsyttämään. Puhuu satunnaisesti kirjakieltä, puhuu väärää murretta (ei tämän alueen) jne. Ärsyttää! Omat vanhemmat ja sisarukset ärsyttävät myös. Osaa kavereista en voi suorastaan sietää ja myös työkavereiden tavat ja maneerit ärsyttävät. Pahinta on se, että tiedän suurimman vian olevan omassa päässäni.

Vierailija

Todellakin. Kaikki nykyiset "ystävät", kaverit ja tutut ärsyttävät todella paljon. Kaikki ovat itsekeskeisiä paskoja ja välittävät vain omista ongelmistaan. En ole sosiaalinen tai ulospäin suuntautuva tyyppi ja minua ärsyttää suunnattomasti näiden tyyppien muka-sosiaalisuus ja muka-ulospäin suuntautuneisuus, joka on täysin pinnallista paskaa, kyselevät samoja asioita satoja kertoja, kun eivät välitä kuunnella vastauksia tai ole kiinnostuneita ottamaan selvää.

Sama kaikkien uusien ihmisten kanssa jotka tapaan. Ei mene kauaa kun heidän piirteensä rupeavat ottamaan aivoon enkä todellakaan halua tutustua enempää.

Olen saanut kavereiltani lempinimen ihmisvihaaja ja tämä tuntuu vuosivuodelta pahenevan. Ja kyllä tiedän, että ongelma on varmasti suurimmaksi osaksi minun. Ehkä kaikkia ei vain ole luotu tänne muiden ihmisten iloksi, vaan heidän kohtalonsa on muuttaa sivilisaation ulkopuolelle nauttimaan erakkoelämästä...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat