Vierailija

Sattuisiko jollain olemaan ihan tietoa asiasta?

Eihän kai sitä parantaakaan voi, vaan pedofiilien olisi vain oltava toteuttamatta omaa "seksuaalisuuttaan". Aika karmea tuuri on ihmisellä, joka syntyy pedofiiliksi. Homous ja transseksuaalisuuskin hyväksytään nykyisin ja nämä ihmiset voivat elää omana itsenään, mutta pedofiilille sitä ei voida ikinä sallia.

Pointtini on, että suhtautuminen pedofiileihin on aika vaikea ongelma. Ovatko he "pahoja" ihmisiä, vai sairaita (ja jos sairaita niin mistä ko. sairaus johtuu), vai onko se synnynnäinen seksuaalinen "suuntautuminen" siinä missä heterous, homous, biseksuaalisuuskin?

Sivut

Kommentit (28)

nyt vähä mitä kirjotat!

ensinnäkin sä rinnastat homouden ja pedofilian :Okyllä homous hyväksytään nykyään, koska ei ole laitonta. kyse on kuitenkin kahden ihmisen välisestä rakkaudesta.

pedofilia on todella kaukana siitä, se on sairaus. pedofiilit on usein itse joutuneet hyväksikäytetyiksi tai ovat muuten lapsena joutuneet elämään seksuaalisesti tai muuten vaarallisassa ympäristössä.

Mutta kyse onkin vain mielipiteistä, ei myrkyistä.

Lainaus:

Sitten kun kuolee viimeinenkin ihminen jonka vanhemmat on myrkyttäneet jälkikasvunsa mielen homoja vastaan, on ihan sama onko ihminen homo vai hetero. Sitten voidaan unohtaa kehityshäiriöistä höpöttämiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

rinnastaa pedofliaan. En googlettanut, mutta minulla on sellainen käsitys, että pedofilia on sairaus, luonnehäiriö(?). Suurin osa pedofiileistä on joutunut hyväksikäytön tai muun raa'an väkivallan (henkisen tai fyysisen) uhreiksi lapsina. He ovat kyvyttömiä tasaveroisiin suhteisiin - esim USAssa paljastuneet pienten poikien hyväksikäytöt katolisten pappien toimesta ovat perustuneet kieroutuneeseen vallan ja uhrin puolustuskyvyttömyyden hyväksikäyttöön.

Pedofiilit ansaitsevat tietysti myötätuntoa, mutta he aiheuttavat mittaamatonta kärsimystä viattomille ja se on rikos.

Tuleepas ympäripyöreää tekstiä tähän aikaan yöstä ...

Ei, pedofilia ei ole synnynnäistä. Siihen johtavat useimmiten omat, lapsena koetut hyväksikäyttökokemukset. Kukaan lapsi ei ole varustettu millään pedofiiligeeneillä.

Lainaus:

Miksi ihminen ei voisi olla synnynnäisesti pedofiili, jos kerran voi olla synnynnäisesti homo?.

Siksi koska pedofilia on sairaus, joka yleensä tulee traumaattisen lapsuuden seurauksena kun taas homouteen ei ole löydetty syytä. Ja toisekseen kyseessä on kaksi aivan eri asiaa. Toisaalta pedofiililla on usein hyväksikäyttävä isä tai äiti, eli käyttäytyminen "periytyy" helposti. Hyväksikäytetty lapsi ei osaa rakastaa oikealla tavalla ja päätyy hyväksikäytettäväksi tai itse käyttää hyväksi heikompiaan aikuisena. Tämä ei tietenkään päde kaikkiin traumaattisen lapsuuden kokeneisiin ihmisiin.

Lainaus:

Onpa huvittavaa seurata, miten yleinen mielipide ja nykymaailman tabut heijastuvat viesteissänne. Vastauksenne toistavat NIIIIIIN suoraan sitä, miten nykyään on sallittua ja kiellettyä ajatella.

Jos tämän ketjun keskustelu olisi käyty 50 vuotta sitten, vastaukset menisivät ihan toista rataa. Ja jos se käytäisiin 50 vuoden kuluttua, vastaukset olisivat jälleen jotain ihan muuta.

Ikävää, ettei "suvaitsevaisessa" ja "moniarvoisessa" yhteiskunnassa kukaan uskalla ajatella aidosti omilla aivoillaan.

Lainaus:

Sitä on taas kuunneltu liikaa hihhuleiden puheita.

Heidän näkemyksistään tai niiden perusteista en tiedä; itse olen kuitenkin lukenut psykologian läksyni.

Lainaus:

Rehellinen kysymys, millä keinoin sinusta voi tehdä lesbon?

Enpä usko, että minusta voisi kukaan tehdä homoseksuaalia enää tässä iässä. Jos olisi joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi lapsena, kokenut muuten huonoja asioita, jotka olisivat vaikuttaneen itsetuntooni ja -luottamukseeni omassa sukupuolessani ja/tai jotka olisivat vaikuttaneet negatiivisesti näkemyksiini vastakkaisesta sukupuolesta.. Niin who knows.

Toisaalta, jos alkaisin nyt tietoisesti karttaa vastakkaista sukupuolta, ruokkia negatiivisia ajatuksia sen edustajista, ihannoida omaa sukupuoltani, turruttaa mieltäni homoseksuaalisella materiaalilla.. eli toisin sanoan pyrkisin ruokkimaan sukupuoliviettiäni homoseksuaalisuutta tukevilla asioilla, niin voisin varmasti alkaa elää homoseksuaalisessa suhteessa. Merkittävin ongelma on kuitenkin siinä, ettei minulla ole mitään motivaatiota edellä mainittuun toimintaan.

Lainaus:

voin kuvitella oikein hyvin miten kurjaa elämä olisi, jos yhteiskunta vaatisi ettei MINUN naisena saisi kinnostua muista kuin NAISISTA.

Tietysti se olisi kurjaa, jos homoseksuaaliset tunteet olisivat vahvoja etkä haluaisi edes muuttaa niitä. Ja jokaisellahan meillä on oikeus elää juuri niin kuin haluamme. Eli jos haluaa elää heterona, homona tai jonain muuna, niin siihen on täysi oikeus. Mutta jos motivaatiota ja halua löytyy, niin kyllä omaan mieleen ja sukupuoliviettiin voi vaikuttaa.

mutta mietipä sitä, kun ei ole niitä vanhempia ollut.

Lainaus:

Lainaus:

Ole vaan onnellinen, ettei sinulla ole kyseisen alueen kehityshäiriötä

Sitten kun kuolee viimeinenkin ihminen jonka vanhemmat on myrkyttäneet jälkikasvunsa mielen homoja vastaan, on ihan sama onko ihminen homo vai hetero. Sitten voidaan unohtaa kehityshäiriöistä höpöttämiset.

ja muutenkin nämä mielipiteenvaihdot seksuaalisen suuntautumisen ja mieltymysten alueelta ovat mielestäni täysin turhia. Pelkkää juupas-eipäs höpötystä.

</p> <p>[quote kirjoitti:

Sitä on taas kuunneltu liikaa hihhuleiden puheita. Rehellinen kysymys, millä keinoin sinusta voi tehdä lesbon? Ja jos vastaus on helposti, niin silloin olet muutenkin jo biseksuaalisemmassa päässä JATKUMOA. Itse olen umpihetero, mutta mulla ei ole mitään homoja vastaan, ja päinvastoin voin kuvitella oikein hyvin miten kurjaa elämä olisi, jos yhteiskunta vaatisi ettei MINUN naisena saisi kinnostua muista kuin NAISISTA. Ja että joutuisin jonkun aivopesuterapeutin käsiin naistenrakastamisoppiin (puistatus).

sen enempää kuin homoudesta tai trans-suuntautuneisuuksistakaan. Taitaa olla vaikea asia tutkia, koska edes nykyisten edistyneiden tutkimusmenetelmien aikakaudellakaan ei ole saatu selvyyttä näistä. Pedofiliaa ei vain voi hyväksyä missään tapauksessa, koska se kohdistuu lapsiin ja vhingoittaa. Mutta mitenkäs homous? Vaikeaksi tutkittavaksi on sekin osoittautunut, mutta monet tutkijat sanovat homouden olevan synnynnäistä. Mutta seksuaali-identiteetin kehityshäiriöitä kuitenkin ovat.

[quote]

Onko pedofilia sairaus vai synnynnäinen suuntaus kuten esim. homous?

i]

silloinhan se tekisi heistä syyntakeettomia. On olemassa ihan pahuutta, ihminen antaa pahojen viettiensä ottaa yliotteen ja tekee pahaa lapsille.

sen vuoksi, että sen toteuttaminen vaurioittaa ja traumatisoi vastapuolen mahdollisesti lopuksi ikää. Homous ei vaurioita ja loukkaa vastapuolta.

mitä ovat.

Kemiallinen kastraatio pakolliseksi jokaiselle pedolle ekasta kerrasta tai elinkautinen. Ei muita vaihtoehtoja, kun nyt en sähkötuoliakaan kehtaa ehdottaa.

pedofiili, mutta se on SILTI sairaus, koska toinen osapuoli joutuu hyväksikäytetyksi. Jos ap on pedofiili, mene ihmeessä hoitoon. Apua ON saatavilla!

ei kai kukaan itselleen mitään voi.

Pointti tässä varmaan on kuitenkin se, että seksissä molempien osapuolien tulee olla tasavertaisia ja haluta samaa asiaa. Ketään ei saisi loukata eikä vahingoittaa.

Lapsi-aikuinen seksi ei koskaan voi olla tätä.

Pedofilia on homoseksuaalisuuden ohessa sukupuolivietin vääristymä (jos noin ei saa sanoa, niin anteeksi, tarkoitus ei ole loukata tai syrjiä ketään, vaan vastata ap:lle omien tietojen mukaisesti - saa vapaasti moderoida, jos sopimaton ilmaisu, tai toisin sanoen ei hyväksytty). Toisella se sukupuolivietti kohdistuu alaikäisiin lapsiin ja toisella samaa sukupuolta oleviin. Molempiin liittyy olennaisesti kokemukset lapsuudessa ja toki myös myöhemmällä iällä. Ja kun puhutaan sukupuolivietistä, niin se ei ole mikään sellainen asia, jota ei pysty muuttamaan.

Lainaus:

Lainaus:

Sitä on taas kuunneltu liikaa hihhuleiden puheita.

Heidän näkemyksistään tai niiden perusteista en tiedä; itse olen kuitenkin lukenut psykologian läksyni.

Lainaus:

Rehellinen kysymys, millä keinoin sinusta voi tehdä lesbon?

Enpä usko, että minusta voisi kukaan tehdä homoseksuaalia enää tässä iässä. Jos olisi joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi lapsena, kokenut muuten huonoja asioita, jotka olisivat vaikuttaneen itsetuntooni ja -luottamukseeni omassa sukupuolessani ja/tai jotka olisivat vaikuttaneet negatiivisesti näkemyksiini vastakkaisesta sukupuolesta.. Niin who knows.

Toisaalta, jos alkaisin nyt tietoisesti karttaa vastakkaista sukupuolta, ruokkia negatiivisia ajatuksia sen edustajista, ihannoida omaa sukupuoltani, turruttaa mieltäni homoseksuaalisella materiaalilla.. eli toisin sanoan pyrkisin ruokkimaan sukupuoliviettiäni homoseksuaalisuutta tukevilla asioilla, niin voisin varmasti alkaa elää homoseksuaalisessa suhteessa. Merkittävin ongelma on kuitenkin siinä, ettei minulla ole mitään motivaatiota edellä mainittuun toimintaan.

Lainaus:

voin kuvitella oikein hyvin miten kurjaa elämä olisi, jos yhteiskunta vaatisi ettei MINUN naisena saisi kinnostua muista kuin NAISISTA.

Tietysti se olisi kurjaa, jos homoseksuaaliset tunteet olisivat vahvoja etkä haluaisi edes muuttaa niitä. Ja jokaisellahan meillä on oikeus elää juuri niin kuin haluamme. Eli jos haluaa elää heterona, homona tai jonain muuna, niin siihen on täysi oikeus. Mutta jos motivaatiota ja halua löytyy, niin kyllä omaan mieleen ja sukupuoliviettiin voi vaikuttaa.

Lainaus:

Ole vaan onnellinen, ettei sinulla ole kyseisen alueen kehityshäiriötä

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat