Vierailija

Koska tuo vatsatauti lopullisesti paranee??

9-vuotiaalla alkoi lauantaina vatsatauti, la oksensi ja ripuloi, su vain ripuloi ja ma sekä oksensi että ripuloi ja ti taas ripuloi. Eilen ei enää ripuloinut, mutta ruuan jälkeen tuli aina vatsakipu.

Ja tänään sama juttu, ruuan jälkeen tulee mahakipu joka on ihan selkeä, haluaa mennä pitkälleen kun alkaa koskea. Ripulia ei tänäänkään ole ollut, kahdesti käynyt kyllä kakalla ja hitusen tavallista löysempää.

Muuten on ihan pirteä.

Kuinka kauan tämä oikein kestää ennen kuin lopullisesti paranee? Toivottavasti edes ensi viikoksi loppuisi ettei tarvitse toista viikkoa olla koulusta pois.

Onko muilla ollut tällaista että varsinaisen oksentelun ja ripulin jälkeen jää tuo mahakipu ja aavistuksen löysä vatsa päiväkausiksi?

Kommentit (2)

Ja sairastin itse taudin aika lievänä. Vain ripulia ja kouristavaa vatsakipua. Muut meillä oksensivatkin. Lapsista yksi valitteli kipua syömisen jälkeen vielä melkein viikko varsinaisen taudin jälkeen ja hänella tauti oli paljon rajumpi kuin esim. minulla.

Rikula

Vanha keskustelu, mutta ehkä joku vielä etsii vastauksia:  Minulla alkoi äkillisesti erittäin raju ripuli, joka aluksi nosti myös kehon lämpötilaa kuumeen suuntaan.  Kaksi vuorokautta, kuitenkin vain valveillaoloaikaan, ripuloin rajusti.  Muita oireita ei ollut.  Vaan kun kolmas vuorokausi alkoi ja ripuli oli siis jo täysin ohi, silloin vasta alkoi vatsakipuilu aika ajoin, vaikka olin syönyt hyvin varovaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat