Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla on masennusta ja vaikuttaa että hän haluaa potkia minua vielä alemmaksi tarjotakseen sitten auttavaa käteänsä eli sitä "ihmisen ainoaa toivoa" eli Jeesusta.

Hän sanoi minulle että me eroamme mieheni kanssa varmasti kymmenen vuoden sisällä ja mieheni on valehtelija ja epäluotettava koska ei usko jumalaan. Jos vaikka eroaisimme (rkastan häntä syävsti ja hänestä se on väärin koska minun tulisi rakastaa jeesusta) niin ei se hänelle kuulu.

Hän arvostelle minun mielipiteitäni jumalattomiksi jne. Olen vain entistä masentuneempi meidän keskustelujen jälkeen.

Kommentit (14)

Tällaisen henkilön kanssa on varmaan mahdotonta ylläpittää ystävyyttä, koska hän ainoastaan vahingoittaa ystävyyttänne omalla käytöksellään.

ja että hän pystyisi näkemään Saatanan sokaistumisen läpi ja kääntymään armollisen Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen puoleen, että hän pelastuisi tuhon tieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

opettamiensa asioiden mukaan, ja välillä tulee mieleen että hän onkin Saatanan riivaama eikä miäänjumalan palvelija.

Minusta ystävän pitäisi aina tukea ja lohduttaa, eikä murentaa toista oli kyse mistä vaan. hän on epäkypsä ja epäempaattinen ihminen eikä ymmärrä mitä masentuneisuus oikeasti on, kuinka se kaivaa ja syö ihmistä.

sen uskonsa kanssa. Käyttäytyy todella epäempaattisesti ja raa´asti minua kohtaan vaikka tietää että olen todella alamaissa.

Hän oli aviossa mutta oli itse uskoton ja mies jätti.

voit ihan hyvin sanoa hänelle suorat sanat, ei kenelläkään ole oikeutta tuolla tavalla toisia arvostella ja toivoa pahaa... Uskovaiset välillä kohottavat itsensä jalustalle mutta eiköhän se elämä vielä tätä kaveriasikin opeta.

ainoastaan minun masentuneisuus rasittaa sitä. Mieheni on ollut ymmärtäväinen mutta hän joutuu olemaan välillä työmatkoilla ja olen aika yksinäinen silloin ja kaipaan hnätä kovasti.

Mutta minulle tulee välillä sellainen tunne että ystäväni toivoisi että me eroisimme jotta olisin sitten valmis Jeesukselle. Hän ei tue minua vaan repii minua vielä alemmaksi.

ap.

ite olen ukossa enkä koskaan ryhtyis arvostelemaan tai syylistämään ketään. Johan se kielletään raamatussakin..

Ja mulla ainakin on ihan hyvä ja uskollinen ateisti mies.

Sanoppa sille sun tutllesi "älä tuomiste jottei sinua tuomittaisi mutta jos tuomistet tuomitse oikein" tai " älä itseäsi ylennä jottei sinua alennettaisi"....

Kaverisi on mielisairas ja narsistinen. Hylkää hänet kylmästi ellet ole jo näin tehnyt näiden vuosien aikana. Kylläpä on vastenmielinen p-reikä tuo hihhuli.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat