Vierailija

niin. siis aina kun ehdottaa, niin "mä oon niin väsynyt" jne.

sanoo kyllä haluavansa lapsen ja toteaa usein, että kyllä se tulee.

Ei se vaan tule jos seksiä harrastaa kerran viikossa noin suunnilleen!!

Tai vaihtoehtoinen kysymys, miten saada mies ymmärtämään, että ne on ne tietyt päivät, kun se raskaus mahdollinen. (Käytän ovistikkuja)

Sivut

Kommentit (53)

Me ei kanssa mun miehen kanssa olla mitään superaktiivisia sänkypuuhissa. Varmaan semmoinen perustouhu, tai vähän vähemmän. Silti ollaan onnellisia ja rakastuneita, ja vaiheittain myös aktiivisempia.

Lasta tehdessä kesti jonkin aikaa, ennenkuin mies todella tajusi, että seksiä on harrastettava oikeaan aikaan. Lasta yritettiin puolitoista vuotta ennen tätä tärppiä, ja mies tuli tosissaan mukaan ehkä vuoden jälkeen. Sitä ennen miehellä oli enemmän semmoinen tulee jos on tullakseen-olo, kun taas itse tosissaan olisin koittanut.

Luulen, että ap:lla on sama juttu, varsinkin kun miehellä on jo lapsia ennestään. Hänestä tuntuu varmaan luonnolliselta tjottailla.

aika kaameita nämä vastaukset, joissa seksin määrä on yhtä kuin miehen rakkaus tai kunnollisuus!! Me olemme olleet yhdessä todella kauan, kohta 20 v, ja ihan teineistä asti. Muista miehistä ei minullakaan ole kokemusta, mutta totta mooses erilaisia vaiheita tähän on mahtunut. Nuorina ja kiihkeinä on vähän eri kuin jo vanhempina, ja sellaisiakin aikoja on eletty, että minä olen epätoivoissani miettinyt, että mikä minussa vikana kun mies haluaa niin harvoin seksiä. Nykyään, kolmen lapsen vanhempina, meillä on aika taspainoinen seksielämä. Ei välttis edes joka viikko, joskus useampi kerta viikossa. Edelleen haluan miestäni, ja se on minusta kivaa, samoin edelleen nautin seksistä. Raskaudet voivat myös alkaa eri tahdissa, puoli vuotta ei vielä ole niiiin pitkä aika - vaikka pitkältä tuntuu, tiedän. Viisi kertaa olen ollut raskaana, näistä kolme alkanut heti, yhtä raskautta toivottiin kahdeksan kuukautta. Ja jopa niin kävi, että kun oikein kovin vauvaa molemmat toivoimme, menetyksen jälkeen, otollisina aikoina miehelle kävi "vanhanaikaisesti", eli homma ei onnistunut vaikka kuinka olisi haluttanut. Voin sitä miehelläkin olla paineita. Muistan, kuinka pahalta tuolloin tuntui, mutta en olisi kyllä siitä syystä lähtenyt miestä vaihtamaan!! Jos mies on muuten hyvä ja luotettava mies, ei juo eikä lyö, ja sanoit että pitää lähellä ja hyvänä, olisi mielestäni aika karmeaa seksin määrän mukaan arvottaa, jos siis muutoin olet suhteessa tyytyväinen. Viettely-yrityksiin minäkin neuvoisin, tosin kokemusta on siitäkin, ettei se aina onnistu, ja kyllä se mieskin voi tajuta, miksi vaimo yhtäkkiä on oikein innokas ja paineet nousevat hänelläkin! Toivottavasti tulet pian raskaaksi ja innolla odotatte vauvaa molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sanoit, ettet sinäkään "normaalitilanteessa" seksiä enempää kaipaa, joten miksi ihmeessä pitäisi miestä vaihtaa?? Aika älyttömiä kommentteja olet saanut.

Meillä oli samanlainen tilanne aikoinaan. Minulla tosi kova vauvakuume, mieskin oli sanonut, että haluaa lapsen, muttei ollut valmis "yrittämään", en kertonut edes ovisbongailuistani tai muista. Meillä oli silloin seksiä ehkä kerran kuussa. Näin jälkeenpäin ajatellen minun seksialoitteeni olivat varsin läpinäkyviä ja selkeitä "vauvantekoyrityksiä" ja mieskin varmaan huomasi, että halusin enemmän sitä vauvaa kuin häntä (vaikka se seksikin kivaa oli). Joka kuukausi itkin menetettyä mahdollisuutta, kun taaskaan ei oltu "asialla" oikeaan aikaan... Olin todella turhautunut!

Seitsemännessä kierrossa harrastimme seksiä (minun osaltani) pitkästä aikaa ihan seksin ilosta, ei vauvantekomielessä, koska ovis oli jo mielestäni ollut viikkoa aikaisemmin. En ollenkaan odottanut siinä kierrossa tulevani raskaaksi, ei ollut mitään oireita jne. (vaikka kaikissa aikaisemmissa kierroissa oli "oireita" jos jonkinmoisia) mutta kappas vaan, kävi niin klassisesti, että tärppi kävi kun sitä vähiten odotti!

Kai pointtini on siis rohkaista sinua jatkamaan, yrittämättä liikaa, olla stressaamatta asiasta. Ihan ihan oikeasti yhdestäkin kerrasta voi tulla raskaaksi, kunhan se ajoittuu oikein. :) Nyt olen taas raskaana (tämä aiempi kertomukseni ajoittuu vuodelle 2005), ja taas kerran tarvittiin vain yksi kerta ja tärppäsikin ihan ensimmäisestä. :)

Tsemppiä ap!!

olen miettinyt kyllä paljon tota ja sanonutkin miehelleni, etten tiedä voinko olla hänen kanssaan, kun hän ei halua mua...mutta aina mies saa sen jotenkin käännettyä, että haluaa kyllä mutta ei juuri silä hetkellä jaksa harrastaa seksiä.

en tiedä...rakastan häntä ja hänkin tuntuu rakastavan minua..

Jos olet vielä alle 35v ehdit "vaihtaa miestä" sellaiseen, joka haluaa sinua ja lapsia kanssasi.

Ymmärrän kyllä, että kaikki eivät seksiä niinkään kaipaa. Itsellenikin riittäisi hyvin 1-2 kertaa kuussa, mutta valitettavasti mies haluaa tuon määrän viikossa. Ollut pakko sopeutua tilanteeseen, kun mies muuten miellyttää.

Ja itse erosin eksästä 33-vuotiaana, kun tajusin ettei hän halua lapsia kanssani tai koskaan. Löysin nyksän vuoden kuluttua ja tästä vuoden päästä olin raskaana.

parisuhteesta kärsivän miehen suhteen neuvot tismalleen samoja?

eli puoliso vaihtoon jos ei seksuaalinen aktiivisuus riitä omia tarpeita vastaamaan?

Sillä jos nyt saatte lapsen, niin sen jälkeen ajattelet kuitenkin että ei voi erota lapsen takia. Sitten mietit vuosia että missä vika kun mies ei halua seksiä kanssasi ja lopulta eroat kun lapsi on tarpeeksi vanha ja sinulta on mennyt koko elämä murehtiessasi sitä kun mies ei halua. Ja jos teillä on seksiä nyt tosiaan kerran viikossa, ei se lapsen hankkimisen jälkeen tule ainakaan lisääntymään, vaan luultavasti päinvastoin...

Minulla on mies ja lapsi, kun olisin ollut tarpeeksi viisas, niin en olisi mieheni kanssa koskaan lapsia hankkinut sillä vaihtoon taitaa lähteä itsekäs kaljaa kittaava haukkuja täällä ainakin...

Kyllä me ainakin harrastettiin seksiä jonkin verran tavallista enemmän lasta yrittäessä, juuri siinä lapsen saamisen toivossa. Ei se mitään mekaanista silti ollut, vaan yhteisen projektin eteen puuhaamista, ja kiihkeää semmoista. Mutta ihan selvästi silti varsinkin yrittämisen kestämisen takia tahti tiheni (kun ei mun oviksistakaan ottanut aina selvää).

Ja sitten sanon vielä sen, että jonkun mainitsema juttu, ettei kerro oiksesta miehelle vaan ihan viettelee. Se voi hyvin toimia. mutta minusta ainakin oli ihanaa, sitten kun mies lähti tosissaan mukaan yrittämään, että me yhdessä tahdottiin lasta ja toisiamme. Vaikkei siis ollakaan mitään seksihirmuja, niin hankkiuduttiin sopiviin tunnelmiin yhteisen toiveen takia.

50

Meilläkään mies ei ole kovin innostunut seksistä ja vaikkapa joka toinen päivä -tahti ei onnistuisi häneltä millään. Onneksi mieheni kuitenkin ymmärsi kun lapsia toivottiin että sitä seksiä on _pakko_ harrastaa tiettyinä päivinä. Halusi aina tietää sen parhaan päivän kalenterin mukaan (siis siinä vaiheessa kun TJOT-menetelmällä oli jo menty puolisen vuotta ja kierto minulle aivan selvä). Joskus jopa puhuttiin, että jos miehestä tuntuu että homma ei millään onnistu perinteisin menoin niin mies voisi rauhassa tehdä asiansa muumimukiin jne. Tähän ei onneksi tarvinnut ryhtyä. Meillä hyvänä puolena asiassa oli miehen todella kova vauvakuume eli oli todella täysillä asiassa mukana.

Sen vain siis halusin sanoa että minä ainakin olen tyytyväinen mieheeni ja rakastan häntä kovasti vaikka hän ei olekaan mikään seksipeto (paitsi joskus). En missään nimessä vaihtaisi häntä johonkin törppöön seksinvonkaajaan. Meillä on läheisyyttä ja romantiikkaa. Seksikin on törkeän hyvää (n. 2-4 x kk).

siis jos sua ei muuten haittaa ettei mies ole kovin seksuaalinen? koita jotenki houkutella nyt lapsenteko vaiheessa se useemmin sänkyyn, uskon kyllä että ootkin yrittänyt. Jos muuten toi asia ei siis teitä kumpaakaan vaivaa, ei tietenkään miestä sen takia kannata vaihtaa jos muuten on hyvä :)

on aina ollut sellainen, ettei aina halua seksiä (en sen puoleen minäkään aina halua)

sanoi siitä jo suhteen alussa, että hän ei ole mikään "seksihullu".

ei ole muutenkaan mikään sellainen läheisyydenkipeä, mitä taas minä olen.

vaikkakin pitää minua joka päivä paljon lähellä ja sylissä.

ap

Lainaus:

jossa olisi jokseenkin toimiva seksielämä? Kulostaa siltä, ettet tiedä mistä nyt joudut luopumaan.

itseasiassa ei ole...:( en oikein tiedä mitä tehdä? tai siis että missä vika? minussa vai miehessä vai siinä ettei vain kuuluta yhteen?

Lainaus:

kaikille näille ovistikuttajille jotka kihahtaa kun nille muut täälä sanoo että harrastakaa vaan seksiä niin lapsiakin tulee todennäköisesti:

Kun ihmiset tuollaisia itsestäänselvyyksiä laukovat eivätkä tajua että kaikki miehet eivät millään pysty tuollaiseen toivottavaan tahtiin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat