Vierailija

Mielenkiinnolla seurasin tällä palstalla ollutta keskustelua naisen (pillun)

tuoksusta ja erilaisesta suhtautumisesta asiaan, siis noin miehisestä näkökulmasta.

Olen itse 38-vuotias mies ja todella hulluna nimenomaan kahteen asiaan:

pillun tuoksuun ja naisen kiimaiseen uikutukseen.

Ihmettelin kovasti kun niin monet miehet haluavat, että nainen ei tuoksu juuri miltään???

Parasta pillussa, kauniin näyn lisäksi, on tuoksu. Sellainen hieman anjovikseen vivahatava (vaihtelee naisesta naiseen). Siis sellainen, jota ei ole pesty n. 12 - 36 tuntiin.

Varsinkin varttuneemmat naiset tietävät tämän ja ovat sinuja pillunsa kanssa.

Nuoremmat ladyt ovat pika pikaa ryntäämässä pesulle...

Lisäksi vähän kypsemmät naiset tykkäävät selvästi tuntea oman tuoksunsa, esim. suudellessa suuseksin jälkeen.

Naiset, kommentoikaa!!

Lopuksi lainaus aiemmasta viestiketjusta, voisi olla minun suustani...

"Muutama pillu on ollut maultaan ja tuoksultaan ylitse kaiken: pää meni mausta ja tuoksusta aivan sekaisin ja teki vaan hulluna panna ihanaa naista. Yhteistä näille on ollut se, että pillut olivat tosiaan luomuja / vain hieman reunoilta rajatuja ja lisäksi nämä mimmit olivat tummia ja keskitummia brunetteja. Pari naisista ymmärsi itsekin upean maun ja tuoksun päälle, koskapa nuolivat kiimaisina sormiaan panemisen ohessa. "

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Parasta pillussa, kauniin näyn lisäksi, on saunapuhdas pillu. Jo se 12 tuntia alkaa olla liikaa. Menee toki 24h, mutta ehdottomasti paras on juuri pesty.

M36

Kuulostat ihan mun mieheltä. Hän nauttii myös kuvailemistasi asioista ja voisi jatkaa mun nuolemistani vaikka loputtomiin. Sen lisäksi minua kiihottaa suunnattomasti se, kun hän suutelee minua suoraan suuseksin jälkeen.

pidän omasta tuoksustani kun mies nuolettaa sormiaan, jotka olleet "huulillani" ja sisälläni

ääntelen myös aika lailla

mieheni tykkää kovasti!!

n. 35

Lisäksi hän jaksaa päivästä toiseen ihastella sitä, kun ääntelen seksin aikana. Itse ihmettelen sitä, pystyykö joku muka olemaan hiljaa seksin aikana?

...tai esim. voikastikkeen mausteena lipeäkalan seuralaisena :)

Mutta siis naisen kiihoittunut huokailu, puhina, yninä, voihkina jne. rakasteltaessa on äääärettömän seksikästä. Kunhan se on aitoa! Mieluummin vaimeaa ja tukahtunutta ääntelyä, kuin naapuruston herättävää huutoa.

M40+

voisi kiihottuakin. Ja olen kiihottunutkin. Vika on vain nykyään siinä, että pillu ei tunnu miltään, vaikka sitä on treenattu ja synnytyksestä on pian 3 vuotta. Ei puhettakaan, että huvittaisi venytyttää vaimon pillua enää lisälapsilla. Ajatuksena aikuisen naisen tuoksuva ja karvainen pillu on mukava, mutta pian karu totuus palaa mieleen ja muistelee millaista kaikki oli ennen, sille ei vaan voi mitään vaikka haluaisikin :(

Sori offtopic...

että antaisin miehen nuolla pesemätöntä ja karvaista. Yök. Kannan muutenkin suurta pelkoa siitä, että miestä inhottaa suuseksi ja että hän tekee sen vain minun mieliksi. Niin ei ole, mutta joka kerran haluan silti varmistuksen asiasta. Liekö perua kusipäiseltä exältä, joka ei keinoja kaihtanut halutessaan loukata. Ehkä en sitten ole sinut itseni kanssa, vaikka mies on kehunut ulkonäön ja maku ja tuoksu on kuulemma mieto lähes mauton ja tuoksuton. Tässä suhteessa olen hieman estynyt, mutta mies on ymmärtäväinen ja jaksaa vakuutella että haluaa itsekin. Vaimon koulutus luopumaan estoistaan jatkuu. :)

Miehelle sen sijaan tykkään antaa suuseksiä. Pesut silti aina ennen sitä. Onneksi mies ymmärtää hygienian päälle itsekin ja käy pesulla oma-aloitteisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat