Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kesällä 2007? Asuu naapuripaikkakunnalla ja käy täällä meidän lähellämme monta kertaa vuodessa. Usein tänne sattuessaan soittaa pojalleen ja pyytää jonnekin kahville, mutta meille ei tule ollenkaan.

Minun mielestäni aika erikoista. Ei ilmeisesti millään muotoa kiinnosta olla isoisä. On vähän siinä ja siinä, viitsitäänkö edes kutsua tulevan pikkusisaruksen ristiäisiin, koska ei meillä ole tarkoitus pyytää sinne kuin lapsille läheiset ihmiset.

Kommentit (8)

Itse olen aina vähän vaikeana, kun lapsi esimerkiksi kysyy, keitä ovat hänen isovanhempansa ja sitten ihmettelee, että "kuka se Matti-pappa oikein on?". Ei kai lapsi voi muistaa, kun ei näe koko miestä vuosiin.

Pidän kyllä vähän loukkaavana sitä, että mieheni kelpaa kahviseuraksi sen pari kertaa vuodessa, minkä ylipäänsä on meidän perheestämme kiinnostunut, mutta että ei meille tule ollenkaan. Lupailee kyllä aina, mutta ei tule, aina on joku tekosyy.

ap

Appesi ei halua tavata sinua, joten ei valitettavasti näe lastenlastaankaan. Ehkä isä voisi ottaa lapsen mukaan kun seuraavan kerran tapaa isäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Appi on aikanaan hylännyt omat lapsensa ja nyt tuntuu jatkavan samaa perinnettä lastenlastenkin kanssa. Harmillisinta on, että ei se oikeastaan edes tiedä, mitä menettää.

ap

[/quote]

Silti olen sitä mieltä, että isoisä tulee kutsua ristiäisiin. Se olisi ns. pienempi paha. Vaikka hän on välinpitämätön ei sun ja miehesi tarvitse matkia häntä. Appi tulee jos tulee, älä odota liikoja tai kiinnitä asiaan liikaa tunteita. Kuten sanot, appihan tässä menettää kun ei ole yhteydessä lapsenlapsiinsa.

Onko muita lapsia ja lapsenlapsia, onko yhtä etäinen heidän kanssa?

Lainaus:

Appesi ei halua tavata sinua, joten ei valitettavasti näe lastenlastaankaan. Ehkä isä voisi ottaa lapsen mukaan kun seuraavan kerran tapaa isäänsä.

Eihän me edes tunneta toisiamme, pari hassua kertaa ollaan tavattu näiden 10 vuoden aikana. Ja olen varsin leppoisa ihminen kaikin puolin, aika hankala kanssani olisi olla huonoissa väleissä.

Appi on aikanaan hylännyt omat lapsensa ja nyt tuntuu jatkavan samaa perinnettä lastenlastenkin kanssa. Harmillisinta on, että ei se oikeastaan edes tiedä, mitä menettää.

ap

Lainaus:

Onko muita lapsia ja lapsenlapsia, onko yhtä etäinen heidän kanssa?

tietääkö appi asiasta ollenkaan. Ei oikein ole väleissä omien lastensakaan kanssa.

Itse olen ajatellut, että minulle on aivan yksi hailee, kutsutaanko appi ristiäisiin vai ei. Mies helposti jättää kutsumatta, on vähän puhunut siihen malliin. Loukkaahan se häntäkin kun ei oma isänsä ole millään lailla kiinnostunut hänen perheestään.

ap

Appi oli meidän häissä, mutta lapsenlapsia ei ole tavannut koskaan.

Ei enää jakseta pyytää minnekkään kun ei tule. Muuten kuulemma viettää aktiivista elämää ja matkustelee ym.

olen tavannut muutaman kerran ja joku 3-4kertaa nähnyt meidän lapset. ei ole ollut ristiäisissä eikä meidän häissä. ja ei ole huonot välit.

meillä isoisä nähnyt lapsenlapsensa yhden kerran (2v.) vuosi sitten eikä tule kuopuksen ristiäisiin kun on joku hirveän tärkeä tilaisuus samana päivänä- toisaalta ei ollut meistä omista lapsistaankaan kiinnostunut niin en ihmettele mutta aina sitä vaan pettyy uudestaan..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat