Vierailija

lehdessä luki että kaikki tarjouksen pyytävät saavat risteilylahjakortin.

Oikeasti olemme autoa vaihtamassa ja pyysin tarjouksen myös siletä, ei mitään lahjakorttia anettu. Muutenkin palvelu oli nihkeää, juttelivat keskenään. Tuntui kuin olisin häirinnyt heidän keskustelua.

Näin siis Espoossa

Kommentit (14)

Pistäkää kilometrit ylös kun viette autoa huoltoon, saattavat ajella sillä vaikka minne.

Yhden tutun auto (leasingauto) oli huollosta perjantaista maanantaihin ja sillä oli ajettu siinä välissä 1000 km. Kun asiaa lähdettiin selvittelemään, niin kävi ilmi, että kaikki muutkin firman leasingautot oli haluttu huoltoon viikonlopuksi ja kaikilla niillä oli ilmeisesti ajeltu samanmoisia matkoja.

USA-style. Meidan autoliikkeessa on kahvila, internet yhteys, Tv, jos tarvitsee saa laina-auton huollon ajaksi. Huollettu auto palautetaan aina pestyna. Ja kaikki tama ystavallisen hymyn kera.

olen saanut viime aikoina nihkeää palvelua. Ei myyjiä kiinnosta tosiaankaan asiakkaat vaan toistensa kanssa vitsailu. Ilmeisesti kauppa käy niin hyvin, että on vara valita ketä palvelee ja ketä ei. Olis vielä viikolla ollut autonvaihtofiilis, mutta antaapa olla, kun ei kerta meikämamman rahat autokauppoihin kelpaa.

Lainaus:

Pistäkää kilometrit ylös kun viette autoa huoltoon, saattavat ajella sillä vaikka minne.

Yhden tutun auto (leasingauto) oli huollosta perjantaista maanantaihin ja sillä oli ajettu siinä välissä 1000 km. Kun asiaa lähdettiin selvittelemään, niin kävi ilmi, että kaikki muutkin firman leasingautot oli haluttu huoltoon viikonlopuksi ja kaikilla niillä oli ilmeisesti ajeltu samanmoisia matkoja.

Ajattelivat ettei tyhmä akka huomaa moista.

Autot on mulle myyty ongelmitta, samoin huoltoliikkeiden palvelu on ollut nähdäkseni sitä samaa kuin muillekin, välillä osataan, välillä ryssitään. Ryssityt on tehty sitten kiltisti uusiksi.

Mies ei meillä juuri aja autoa eikä ole niistä kiinnostunut. Jos on ollut autoliikkeessä mukana, miesmyyjät on kyllä ihan selittämättä oivaltaneet, kumpi tässä autoa ostaa.

Tuo Lohjanportin juttuhan tuntuisi liippaileva jo rikoslain rajojen tuntumassa, väärällä vaiko oikealla puolella, sitä ei juristin puutteessa tässä osaa sanoa. Ihme peräkylän mafioita.

ja silti kun kyselee huollon yhteydessä josko tarkistaisivat esim. ylimääräisen kolinan syytä niin nihkeää on, mielipide tuntuu olevan "Sä ostit jo sen auton, mitä sä vielä meitä häiritset?!?" No, yksi jotain voin suositella erinomaisen palvelun takia on Järvenpään Mäkelän Auto, sieltä on vaihdettu aikanaan useampikin auto, ja sinne on naisenkin kiva viedä auto huoltoon kun oikeasti kuunnellaan mitä kertoo niille, ja kun auton hakee niin aivan yhtä oikeesti kertovat mitä autolle on tehty. Sieltä voisi moni käydä katsomassa mallia! Tosin siihen sitten aina vertaa, eikä kukaan ole vielä yltänyt samalle tasolle.. valitettavasti.

niin se on just tollasta.

Vielä pahempaa jos menet ostamaan autoa miehen kanssa, jolloin he puhuvat sille miehelle ihan riippumatta kuka se on ja onko sillä mitään tekemistä autonostosi kanssa.

Koettu ja nähty joo, monta kertaa.

Pahin on ollut Lohjanportin auto, joka rekisteröi minun ostamani auton puoliksi mieheni nimiin! Sitten olivat sitä mieltä, että mehän voimme itse hoitaa asian ja mieheni "lahjoittaa" oman puolikkaansa minulle. Minä taas olin sitä mieltä, että jos saan vain puoli autoa niin maksan vain puoli hintaa. Lopulta kinaamisen jälkeen lupasivat hoitaa asian, mutta uusi rekisteröintitodistus viipyi matkalla melkein vuoden ja kun siinä välissä sitten jouduimme sellaisen hankkimaan itse, niin kävi selville, että olivat esiintyneet katsastuskonttorissa miehenäni. Koneelle oli oikein laitettu ruksi, että mieheni henkilöllisyys on tarkastettu ajokortista, vaikka mieheni ei ollut ikinä ko puljussa käynyt ja oli kyseisenä ajankohtana todistettavasti ulkomailla. Katsastuskonttori ei meinannut antaa meille rekisteröintitodistusta kun olivat sitä mieltä, että mieheni on juuri sellaisen käynyt hakemassa. Lisäksi olivat ottaneet autoon vakuutukset väärästä vakuutusyhtiöstä ja niiden siirrosta ja bonusten siirtelystä tuli meille useamman kympin lasku. Ei kyllä enää ikinä hankita mitään ko puljusta!

PH1963

Varoituksen sana Lohjanportin Autosta, uudetkin autot myydään valmiiksi kolhittuna, siitä alkaa sitten vastuunpakoilu.
Itse tein ensimmäisen ja viimeisen kaupan siellä.

Vierailija

Lohjanportin Auto ja varsinkin myynnin johtaja , varsinainen vastuun pakolija. .!
Kolhineet ostamani uuden auton , ensin väittää että eivät ole kolhineet, sitten kun todistaa että ovat kolhineet, yrittävät valmistajan takuuseen. .aika pelle touhua!

Välttäkää kyseistä autoliikettä!

Yksi monesta

Lohjanportin auto

Reklamointi vain asianajaja kainalossa!

Täysin vastuutonta toimintaa kyseisessä liikkeessä.

Näköjään muitakin kusetettuja..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat