Matkalle 2kk vauvan kanssa?

Vierailija

Meidät on kutsuttu syyskuussa ystäväni häihin Tokioon ja vauvamme olisi silloin n.2 kk ikäinen. Olen matkustellut paljon, nyt raskaana ollessanikin olimme Aasiassa kiertämässä raskauden toisen kolmanneksen lopussa ja matka meni oikein hyvin kaikesta fyysisestä rasituksesta huolimatta. Lomalla olo oli jopa "kevyempää" kuin kotona olo. Lentokoneessa matkustaminen meni oikein hyvin, mutta vauvan kanssa matkustaminen on minulle uusi asia ja haluaisin tietää, mitä mieltä niin pienen kanssa matkustamisesta olet? Netissä monet kirjoittavat, että pienen vauvan kanssa matkustaminen olisi jopa helpompaa kuin hieman isomman vauvan kanssa. Kaikki vinkit ovat tervetulleita!

Kommentit (1)

Vierailija

Hei,

Pienemmät vauvat nukkuvat ja liikkuvat yleensä vähemmän eli tältä kannalta voisi ajatella lentomatkan sujuvan mukavasti. Useimmilla lentoyhtiöillä on varattavissa vauvakaukaloita, joka helpottaa lentomatkustamista. Tällöin vauvan ei tarvitse olla koko matkaa sylissä. Itse olen matkustanut Välimerelle n.4h lennon 3kk ikäisen lapseni kanssa ja lento meni meillä mukavasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat