Minusta on hyvää vauhtia tulossa Panacod-riippuvainen :(

Sivut

Kommentit (39)

Huomasin myös tuon oikein mukavan olon, joka niistä tulee. Vedin sen 50 tablettia kolmessa kuukaudessa ja päätin sitten olla hankkimatta niitä enempää, sillä riippuvaiseksi tuleminen tuntui olevan varsin lähellä.

menkkakipuihin mulla

voltaren rapid oli ihan hyvä.....minusta PANACOD on paska lääke etovaolo tulee.....

Hankkiudu lääkäriin ja saat oikeat lääkkeet olet selvästi masentunut....

kiinnostaisi tietää millaisita määristä olette riippuvuuden "onnistuneet" kehittämään? Kun jokunen vuosi sitten söin panacodeja kun kärsin välilevynpullistumasta eikä tullut edes mieleen ottaa niitä leikkauksen jälkeen! (Taisi mennä 2vuotta ennen kuin otin seuraavan kerran panacodin).Ja toisaan söin niitä 4 kuukautta 4-8 tablettia päivässä, yhteensä satoja tabletteja! Eli minulle ei ainakaan muodostunut siitä minkäänlaista riippuvuutta (en tarkoita siis etteikö jollekin muulle voisi tulla). Nykyisin käytän sitä satunnaisesti päänsärkyyn. Tunnen kun lääke alkaa vaikuttaa mutta ei se nyt niin autuaaksi tee että huvikseen tekisi mieli ottaa. Särkyyn kyllä tehoaa hyvin minulla.

raskausaikana panacodia? Onko tietoa, miten paljon söi?

Itse syön sitä migreeniin. On sanottu, että tilapäisesti saisi syödä, mikä sitten raja lienee.

mutta mulla oli pitkään ongelmallinen suhde uni- ja rauhoittaviin lääkkeisiin. Varsinkin tsolpideemista sain ihanan olon, jolla tosiaan kätkin masennukseni. Ihana olo ja hauska sekavuus koukuttivat, ja hain aina eri lääkäreiltä ko. lääkettä. Monta kertaa oli hilkulla ettei käynyt köpelösti. Otin joskus illan aikana 140 mg, vaikka suositus on vain 10 mg..

Todella kärsin tuosta ajasta ja näen painajaisia siitä mitä OLISI voinut tapahtua. Kerran olin jo ensiavussa. Mutta hetken huolettomasta ja hyvästä olosta olin valmis maksamaan riskin. Onneksi sain oikean masennuslääkkeen käyttöön (ei koukuttavan) ja pikkuhiljaa olon parantuessa en enää tuntenut halua ottaa huumaavia lääkkeitä. Nyt ei tulisi pieneen mieleenkään enää. Olisinpa vain tajunnut hakea oikeanlaista apua alusta lähtien.

Ap, hae masislääkitys. Uskoisin, että mielitekosi Panacodiin loppuu kun masisoireesi helpottavat.

otin 6tbl päivässä lääkärin määräyksestä. Ei auttanut kipuun, mutta ei kyllä leijututtanutkaan. Ihmettelin myös, että miten noin paskalääkkeeseen tulee muka riippuvaiseksi ja miten se muka on niin ihanaa.

En uusinut reseptiä vaan hommasin kunnon särkylääkkeet.

ei leijailuta eikä kyllä juurikaan auta kipuihin, on ihan yhtä tyhjän kanssa. Monesti olen ihmetellytkin, että miten joku saa siitä "kännin" kummallista.

Hienoa että itseolet tiedostanut asian, jaksat hakea apua ja myöskin myönnät että olet jäänyt koukkuun! Eli olet ottanut jo monta hyvää askelta muutokseen, tosi hyvä, tsemppiä sinulle ja jatka samaan malliin. Keskusteluavusta on toivottavasti hyötyä. Myös esim. A-klinikka auttaa riippuvuusasioissa, sieltä voi kysyä neuvoa, ei ne ole ollenkaan pelkästään "juoppojen ja narkkareiden" paikkoja!!

Itse seurasin vierestä pitkään kun oma äitini jäi kiinni Codesan-yskänlääkkeeseen. Siinä on samaa ainetta kuin Panacodissakin, kodeiinia. Minusta lääkärit kirjoittavat reseptejä aivan liian helposti!! :((

Ihan hirveää seurata kun koko homma luisui ihan katastrofiksi; masennusta, rahahuolia-ja sitten äitini juoksi yksityiseltä lääkäriltä toiselle jotta saisi taas pullon lääkettä..eri lääkäri joka kerta ja ulosottoon menivät laskut kun ei oikeasti ollut varaa näihin lääkärikäynteihin. Ja mieliala heilahteli pahasti, äidistä tuli tosi hankala, ärtyisä, vielä enemmän masentunut, raivosi kun oli vieroitusoireita jne.. Ihan hirveää..

Eli jos vaan millään pääset nyt irti, niin hienoa!! Ota se askel takaisin elämään, koska vaikka lääkkeen käyttö nyt vaikuttaisi pieneltä ongelmalta, se taatusti siitä suurenee ja pilaa elämäsi! Ihan oikeasti!

Kaikkea hyvää sinulle! Jos olet masentunut, valitse mieluummin mielialalääkkeen kokeilu asianmukaisessa hoidossa.

Meikä on jo edistynyt siihen pisteeseen, että hain kaikki kämpän Panacodin yhteen läjään ja olen TODELLA lähellä sitä että annan ne mun miehelle tai vedän vessanpytystä alas!

Kiitos kun puitte tätä asiaa mun kanssa! Parhaimmalle ystävälle en kehdannut asiasta kertoa, täällä uskalsin avautua ja te autoitte mua eteenpäin! :)

Kiitos! ^^

Lainaus:

ei leijailuta eikä kyllä juurikaan auta kipuihin, on ihan yhtä tyhjän kanssa. Monesti olen ihmetellytkin, että miten joku saa siitä "kännin" kummallista.

Mietin kanssa, että tulee ihana pöhnä. Onneksi mun lääkäri määrää niitä tosi vähän kerrallaan.

Sanoinkin miehelleni juuri ko. asiasta..

Nyt olet siinä tilanteessa, että on vain sun halusta kiinni mitä teet. Siis haluatko oikeasti koukkuun... Vielä pääset irti, mutta kohta on oikeasti myöhäistä ja elämäsi lähtee pahasti raiteiltaan..

...hän kuullut niin paljon hurjempiakin juttuja.

Minusta sinä tunnista itse riskin niin selkeästi, että asian kertomisessa ei ole mitään häpeämistä tai riskiä tulla väärinymmärretyksi.

Lainaus:

Mulle kirjoitettiin 100 kappaletta selkäsärkyyn otin 6tbl päivässä lääkärin määräyksestä. Ei auttanut kipuun, mutta ei kyllä leijututtanutkaan. Ihmettelin myös, että miten noin paskalääkkeeseen tulee muka riippuvaiseksi ja miten se muka on niin ihanaa.

En uusinut reseptiä vaan hommasin kunnon särkylääkkeet.

Öö, toisen paskalääke voi olla toiselle huumetta :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat