Seuraa 

Haluaisin tietää, että kuinka nuo vaunut saa kasaan?

Pitääkö niistä irrottaa koppa erikseen?

Esim.kauppareissuja ajatellen....

Meille siis on esikoinen tulossa ja nyt ollaan vähän ihmeissään täällä lastentarvikemaailmassa.

Onko muuten mielipiteitä, hyviä/huonoja kokemuksia noista Emmaljungan Duo Edge vaunuista?

Niitä ollaan nyt mietitty....

Kiitoksia!!

-MaggyOo-

Kommentit (3)

Tossa alempana on aloitus samasta asiasta (duo kombi). Kannattaa lukea niitä ja laittaa jatko kysymykset niiden perään :). Aijemmilta sivuilta löytyy kokemusta vaikka kuinka jos vaan viittiin selata. Totuus vaan on ettei ihmiset jaksa samoihin aloituksiin vastata montaa kertaa, sorry!

Itse asiassa meillä on tuo smart duo varmaankin... Siis siinä on ainakin erilainen jarru, mutta luulen, että aika samantyyppisesti menee istuinosan vaihto yms...Mutta meidän vaunut on n. 7 vuotta vanhat. Saatiin ne tosi hyvässä kunnossa 5 vuotta sitten meidän esikoiselle(ollut silloin kahdella lapsella tod.näk. aika vähäisessä käytössä). Nyt on kolmannella meidän lapsella ja ihan hyvin on palvellu, itse asiassa loistavasti. Nyt alkaa vedellä viimesiään, koska on ollu niin rankassa käytössä(saataan työntää kahta lasta seisomalaudalla ja yhtä istumassa yms.) eikä kertaakaan ole huollettu.

Mitähän hyötyä tästä minunkin jutusta nyt oli, paitsi, että voin suositella ainakin noita smart duoja, joissa ei ole ylimääräisiä taittuvia ja kääntyviä osia. Yksillä tutuilla oli tuplina sellaiset ceroxit, joissa on samanlaiset jarrut kuin noissa edgeissä ja kahden vuoden jälkeen jarrut oli täysin kelvottomat, ei pitäny enää yhtään. No, itsellä ei ole niistä kokemusta, mutta voin sanoa, että meidän vaunuissa ei ole ollut jarrun kanssa mitään ongelmaa.

Tällä reilun viiden vuoden vaunukokemuksella suosittelisin harkitsemaan mahd. simppeleitä vaunuja. Erillinen vaununkoppa on ihan ok ja sen saa tietenkin irti, ja siinä voi nukkua vaikka olohuoneen lattialla siinä, mutta muuten sitten, kun sitä ei enää tarvita, se täytyy säilöä johonkin. Jos on runsaasti tilaa, se ei tietenkään ole ongelma, mutta jos nyt olisin ostamassa vaunuja, ostaisin classic sport-rattaat erillisellä kantokassilla. Ne on varmasti jämäkät ja kestävät(kavereiden kokemusten mukaan), niissä on kunnon metallinen tavarakori kauppareissuja ajatellen ja kunnon kestävät jarrut. Tietysti jos välttämättä haluaa teleskooppiaisan, niin luulen, että nuo on hyvät. Emmaljungaa voin ainakin merkkinä suositella. Lähinnä vain ajattelin tällä viestillä huomioida sen, mitä itse olen vaunujen kanssa huomannut. Ja yksi huomioista on nimenomaan se, että mitä enemmän on säädettäviä ja käännettäviä osia, sitä todennäköisemmin ne rupeavat ajan myötä heilumaan ja falskaamaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Että meillä ainakin rattaat mahtuu peräkonttiin irottamatta istuinosaa, ja on erittäin helppo vain kahdesta osasta vetämällä saada ne kasaan ja sitten vain nostaa peräkonttiin. Mutta sehän tietenkin riippuu autosta ja peräkontin korkeudesta, mahtuuko ne sinne. Meillä on volvo v70.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat