Onko hotelleissa potat?

Vierailija

Enpä ole ennen lapsia matkustaessa kiinnittänyt huomiota tähänkään asiaan.. :-) Onko hotelleissa yleensä potta saatavilla? Esikoisemme kun muussa tapauksessa panttaa varmaan koko viikon.. Olemme menossa Mallorcan Alcudiaan Solecito-hotelliin. Vai kannattaako ottaa kotoa mukaan tai ostaa sieltä parilla eurolla supermarketista..?

Kommentit (3)

Vierailija

Niin Suomessa kuin maailmallakin. Kannattaa ottaa oma potta mukaan, koska sitä pottaa ei välttämättä ihan heti ekasta lähikaupausta löydy.

Itse viimeksi ajattelin ostaa pöntön pienennin renkaan Dubaista, mutta sitä haluamaani mallia ei sitten ollutkaan enää siinä kaupassa mistä olin sen viime reissulla ostanut. Onneksi lapsi osasi tehdä pönttöön kun aikuinen piti kiinni, joten isoa ongelmaa ei siitä tullut että rengas saatin vasta 5. lomapäivänä.

Vierailija

myös finnmatkojen hotelleista. Olemme olleet parilla finnmatkojen ja muutamalla tjareborgin matkalla. Joissa olemme valinneet huoneiston sen varustelutason mukaan. Alla linkit ja selosteet

www.finnmatkat.fi/Lomavalikoima/Perhelomat/Perheen-pienimmille/

www.tjareborg.fi/dynamic/dynamicTextSunwing.aspx?&categoryid=16&Dynamic_...

Tjareborgilla on happy baby huoneistoja:

Happy Baby

Yksiöt ja kaksiot on suunniteltu pikku lasten kanssa matkustaville ja majoitustilat ovat neljälle. Huoneistot ovat maan tasalla ja niissä on kaikki lapsiperheille tarpeelliset varusteet: lasten sänky, mikroaaltouuni, kevytrattaat, syöttötuoli, babysitter-istuin, potta, jakkara, liukuestematto, hoitopöytä/pehmuste, aurinko-varjo, lasten aterimet jne. Huoneistossa on varusteet yhdelle alle 2-vuotiaalle, joten jos mukana on useampia alle 2-vuotiaita, heille täytyy ostaa oma Bambino-paketti. Siivous ja astioiden pesu päivittäin; valitse itse siivousaika klo 8.30-16.30.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat