Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja jos on, saa syyttää vaikeuksista itseään.

Kommentit (12)

Sekö, joka ei joka päivä jaksa siivota? Vai se, joka ei jaksa leikkiä lapsen kanssa? Se, joka tekee hulluna töitä, muttei jaksa huolehtia lapsistaan? Tai omasta halustaan työtön, joka hoitaa lapsensa ja kotinsa esimerkillisesti?

Laiska ei koskaan menesty. Ei saa luettua pääsykoekirjoja tarpeeksi hyvin, Jos lahjoilla pääsee sisään, valmistuminen venyy ja venyy. Lukee tentteihin pelkän sisällysluettelon (nimim. kokemusta on), joten oppiminenkin on kyseenalaista. Jne jne.

Kaipa sitä samaa kaavaa voi soveltaa äitiyteenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minäkin menen siitä yli, missä aita on matalin. Mutta koska minä mietin aina lopputulosta, ja se määrää, miten jaan energiani.

Merkitseekö loppupeleissä mitään, monivuotiaana lapsi on oppinut potalle? Ei yhtään mitään, joten en opettanut potalle.

Merkitseekö loppupeleissä mitään, monivuotiaana lapsi on luopunut tuttipullosta? Ei mitään, siksi pulloon oli pehmeä lasku.

Merkitseekö loppupeleissä mitään se, paljonko annan heille aikaani? Kyllä, se merkitsee äärettömän paljon, jotta heistä kasvaa tasapainoisia aikuisia. Siksi annan heille aikaani

viikonloppuisin on isukin vuoro hoitaa lastaan, minä levähdän silloin. toki nukun viikonloppuisin päiväunet lapsen vieressä jos olen sattunut heräämään yöunilta ennenkuin lapsi menee päiväunille. Alkoholia en käytä enkä baareissa laukkaa. ainoa paheeni laiskuuden lisäksi on av-palsta

en aio parantaa tapojani, koko ajan vähemmällä pääsen kun lapsi kasvaa ja voi keskittyä omiin juttuihin. lapsi on ihan kiva, mutta ei koko mun elämä

siihen panostan vähäisen energiani. Lapsen kanssa mennään kertisvaipoilla ja purkkiruualla ja lapsi meni päiväkotiin 10kk ikäisenä että minä pääsin töihin levähtämään

mutta olet kyllä käsittänyt koko käsitteen aivan väärin...

ei se ole laiskuutta jos haluat keskittyä omiin juttuihisi ja olla piittaamatta lapsen kotkotuksista, se on välinpitämättömyyttä..

minäkin olen perusluonteeltani laiskahko, mutta osataan laiskotella yhdessä lasten kanssa, kaulaillaan sängyssä, katellaan telsua sohvalla, syödään joskus valmisruokia tms. en silti voisi kuvitella laiminlyöväni esim lasten ulkoilua tai pesua, saatika tärkeintä tarvetta, huomiota äidiltään.

Minä olen kyllä rehellisesti patalaiska, onneksi ei ole kuin yksi lapsi, enempää en jaksaisi hoitaa. ainokaisen hoidan, mutta en jaksa kauheasti ylimääräisiä kotkotuksia kokeilla. siitä mennään mistä aita on matalin

pyykkikone laulaa joka jumalan päivä vaikka pyykit välillä lojuvatkin siellä märkänä vuorokauden. Mutta en todellakaan tuhlaa elämääni siihen,että pesisin nicopetterin kestovaippoja ja silittäisi lastenvaatteita yökaudet, kun ne kumminkin ovat puhtaana maks 10min kun en ole jaksanut lapselle ruokalappua laittaa.

Haluan nukkua viikonloppuna klo 12 asti ja nukun lisäksi päiväunet. Isä hoitakoon silloin lastaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat