Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Minulla on kolmen viikon ikäinen tyttö, jolla on vater-oireyhtymä. Haluaisin kuulla muiden vater/vactern kertomuksia.

Kommentit (3)

Mulla on 2vee poika jolla on vacter assosiaatio. Hänellä tämä todettiin ja vahvistettiin n. vajaan 2viikon iässä. Liity meidän mukaan vater_suomi yahoo grouppiin. Meitä ei ole siellä vasta kuin kaksi joten lisää porukkaa kaipaamme :) Itse en ole näiden 2 vuoden aikana löytänyt tälle assosiaatiolle vertais tuekea ennen kuin nyt vasta. Poikani sydän vikaan liittyen kylläkin olen. Liittyäksesi ryhään sinun pitää kirjoittaa ylläpitäjälle pieni kuvaus itsestäsi.. Toivottavasti Tämä viesti vielä tavoittaa sinut ja toivattavasti et ole juuri kyseisen groupin ylläpitäjä :DD Ois vaan aika urpoo hänelle alkaa neuvoo liittymistä omaan ryhmään :D

Rakaslapseni

Hei!
Minulla jo 21v. vaterpoika. Elämä opettaa ja vaikeuksien kautta sitä arvostaa tätä nuorta miestä, elämää ja pienempiä sisaruksiaan enemmän kuin mitään muuta.
Silloin pojan ollessa pieni, ei tiennyt kyllä mitä tulossa on, mutta onneksi Suomessa on niin hyvä terveydenhuolto. Poikaa hoidettu Helsingissä( silloinen lastenklinikka), hoito kyllä parasta mahdollista.
Nyt hän on jo työelämässä, äärimmäisen ajatteleva, fiksu sosionomiopiskelija!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat