Voinko jättää lapsen matkanjärjestäjän kerhoon ja lähteä itse retkelle?

Vierailija

Vai pitääkö huoltajan olla koko ajan hotellialueella? Ja jos lapsen voi jättää kerhoon hoitoon, kuinka pitkäksi aikaa voin sen tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija

Hei,

voit jättää lapsen lastenkerhoomme sen keston ajaksi. Lastenkerhot kestävät 2 tuntia päivässä ja ne järjestetään viitenä päivänä viikossa. Vetäjät ovat suomenkielisiä ja usein koulutukseltaan lastentarhaopettajia tai lastenhoitajia.

Sinun ei tarvitse olla hotellialueella, voit lähteä vaikka ostoksille tai katsomaan nähtävyyksiä kerhon keston ajaksi.

Lisätietoja kerhoista löydät nettisivultamme:

http://www.finnmatkat.fi/Lomavalikoima/Perhelomat/

Vierailija

Hei

Oltiin tässä pari kesää sitten Bulgaariassa Albenassa ja meidän hotellissa oli keho joka kesti 2h. Lapseni 5v Viihtyi siellä tosi hyvin ja hän olikin siellä useana päivänä ja kaikki meni tosi hyvin.

No sitten yhtenä päivänä en ollutkaan häntä vastassa kun keho loppui koska olin hotellin kampaajalla ja mieheni taas luuli että olin mennyt häntä vastaan ja hänkään ei mennyt.

Kun pääsin kampaajalta noin 5min kehon loppumisen jälkeen menin katsomaan tytärtäni niin häntä ei näkynyt missään joten ajattelin että onneksi mieheni on huomannut hakea hänet. Menin hotellihuoneeseen ja huomasin että tyttäreni ei ollut siellä. Juoksin keholle ja ympäri hotelli aluetta ja huomasin että kampaajani talutti itekvää lastani. Lapseni oli muistanut että olin mennyt kampaajalle ja mennyt yksin sinne. Kerhon vetäjät eivät olleet auttaneet Tytärtäni vaikka hän oli sanonut että äitiä ja isä ei näy. Tyttärelläni oli kädessä nimi ja puh numero mutta kerhon vetäjät eivät tehneet mitään. Kyllä säikähdin asiasta ja kun kysyin matkan järjestäjältä niin minulle vain ilmoitettiin että olen itese vastuussa lapsestani!!!!!NO huh huh

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat