Blue Village Aegean Park, onko turvallinen?

Vierailija

Hei!

Voisiko Finnmatkojen edustaja vastata liittyen perhelomakohde Blue Village Atlantica Aegean Park- hotelliin, joka sijaitsee Rodoksella?

Itse paikalla olleena ja nyt sen jälkeen keskustelua seuranneena, olen todella huolissani hotelliin nyt ja jatkossa menevistä perheistä:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9119287

Onko totta, että hotellia ei ole kerralla tyhjennetty ja desinfioitu? Jos kyseessä on noro-virus, että se pinnoilla, tekstileissä todella pitkään, eikä sitä pystytä poistamaan "huone kerrallaan" siivoamalla.

Mitäs meistä aikuista, mutta pienet lapset... Kaiken kokemani ja nyt sen jälkeen lukemani ja kuulemani perusteella en itse voi suositella ko. hotellia turvallisena lomakohteena.

Kuinka on Finnmatkat?

T: Perheenisä

Kommentit (1)

Vierailija

Hei!

Olemme erittäin pahoillamme, että moni tässä hotellissa lomaillut sairastui äkilliseen vatsatautiin.

Finnmatkoille on hyvin tärkeää selvittää, mistä nopeasti levinnyt tauti aiheutui.

Aivan ensimmäiseksi hotellissa otettiin testejä elintarvikkeista ja vedestä, myös jääpalakoneista uima-altaista jne. Testeistä ei kuitenkaan löytynyt mitään poikkeavaa, joten kyseessä mitä ilmeisimmin ei ole elintarvikehygieniaan liittyvä bakteeri.

Syyn selvittämisen nopeuttamiseksi lähetimme hotellille myös riippumattoman asiantuntijan Ruotsista, Anticimex-nimisestä yrityksestä, tekemään testejä.

Tällä hetkellä Anticimex, paikalliset viranomaiset sekä hotellilla ollut lääkäri arvioivat, että kyseessä olisi norovirus - joskaan vahvistusta asialle ei vielä ole saatu. Vaikka viruksesta ei ole sataprosenttista varmuutta, hotellissa noudatetaan kuitenkin noroviruksen varalta annettuja ohjeita. Olemme myös lähettäneet Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen lisätietoja ja ohjeita hotellista palanneille asiakkaillemme.

Tapaukset ovat äärimmäisen valitettavia, sillä asiakkaidemme turvallisuus ja hyvinvointi on meille ensisijaisen tärkeää. Teemme kaikkemme, jotta syy saadaan selvitettyä ja tilanne korjattua.

Finnmatkat

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat