Vauvan soseet Rhodos ja Ixia

Vierailija

Hei! Olen perheeni kanssa lähdössä elokuussa Rhodokselle Ixiaan Finnmatkojen kautta. Meillä on 4-vuotias poika ja tuolloin reilun 6kk:n ikäinen poika ja minua mietityttää erityisesti pienimmän poikamme ruokailu matkan aikana eli minkälainen on vauvanruokasosetarjonta Rhodoksella? Olen pähkäillyt minkä verran ottaisimme ruokasoseita mukaan ja onko siihen itse asiassa edes tarvetta muutoin kuin lentomatkojen yms osalta..Olen kuullut, että hedelmäsoseet olisivat usein makeampia kuin Suomessa ja lisäksi lihasoseita voisi olla vaikeampi löytää. Onko näin? Onko NAN-maitojauhetta saatavilla Rhodokselta tai NAN- maitotetroja? Kiitos vastauksesta jo etukäteen!

Kommentit (1)

Finnmatkat
Seuraa 
Liittynyt24.5.2010

Hei!

Rodoksella on hyvä valikoima lasten soseruokia, vaikka valikoima poikkeaakin hiukan suomalaisesta. Lihasoseita on kuulemma hankalampi löytää kuin hedelmäsoseita, mutta ruokaisampiakin soseita on olemassa. NAN-merkki tunnetaan myös Rodoksella ja näitä tuotteita on ainakin isommissa marketeissa. Matkaan ei siis tarvitse välttämättä pakata koko viikon sosevarastoa. Joistakin Rodoksen All Inclusive -hotelleista saa pyytämällä vauvoille sopivaa mausteetonta perussoseruokaa.

Sanna / Finnmatkat

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat