Sivut

Kommentit (51)

Terveyskeskusrekka: "MALLU TULEE KYLILLE!"

Ambulanssi Auer, valelääkäri Luigi ja AKTn rekkaHilkka, lastentarhanope, tiedotus =???

Mitä tulee oikeasti tekemään kylille ja missä tavarat sitten myydään? Akselin kirpputorilla Espoossa ja Hesassa - ihanko Kaivarin Kanuunassa???

Mikä ihmeen soppa?

Hei, minun pöydästä on aina hävinnyt jotain ja hälyjen kanssa! Tämä oli viimeinen kerta!

Minulta on viety yli 30 kpl joissa oli myös hälyjä!

Sen lisäksi pöytäni oli kassojen edessä!!

Olen itse työskennellyt hävityksen parissa ja jos kassa edestä häviää noin paljon, on selvää ettei paikkaa valvota! TÖRKEÄÄ . voisivat pyytää vähän extraa pöydistä ja hankkia vartijan!

Akseli kirpputori

Hei,

Olen viemässä Akseliin tiistai-aamuna tavaraa myyntiin. Olisin halunnut kuulla kokemuksianne ko paikasta myyjän näkökulmasta?

Vien lasten- ja aikuisten merkkivaatteita myyntiin, pääasiassa tyttöjen ja koot 50-92 ja enkten varmaan 116-128 kokoa- onko kysyntää ollut tälle tavaralle? On myös paljon dvd:itä ja kirjoja 1,-, kaikki hyväkuntoisia ja useat uusia. 

Miesten uudehkoja merkkikauluspaitoja ja pari takkia, meneekö miestenvaatteet?

naistenvaatteiden olettaisin menevän paremmin, kuin miesten?

kiitos kaikille jotka vastaavat! :)

Ei kannata. Varastelua tapahtuu paljon, ja muutenkin erittäin epärehellistä toimintaa. Kirpparin omistajia ei varastelun tapahtuminen kiinnosta. Hyvin todennäköisesti vaatteesi myyvät, mutta kaikkia ansaittuja rahoja et tule näkemään. Valitettavasti.

Heippa,

ja kiitos vastauksestasi! Voi kurjaa, olipas huono kokemus sulla :/ mitä tarkoitat, että rahoja en tule näkemään? 

Olen nyt varustanut arvokkaimmat kamat häläreillä ja vielä ei *kopkop* ole varastettu mitään, tosin vasta tokaa päovää myynnissä. Myyntiäkin tullut ihan hyvin.

olen kuullut tooodwlla paljon tuosta varastelusta tuolla.

Ja voi hyvät ihmiset, älkää niitatko hintalappuja niittaamalla vaatteisiin. Niitti pilaa kankaan ja tekee reikiä. Nytkin oli useassa pöydässä vaatteet hinnoiteltu niittaamaalla ja kappas, kuka maksaa 10euroa vaatteesta jonka rinnuksiin on kahdella niitillä niitattu hintalappu ja neljä reikää/repeämää???

Hei,

Onko akselin myynnin taso todella näin laksenut'? itselläni ollut kohta viikon myynnissä hyväkuntoisia perus siistejä ( osa ihan merkki) vaatteita naisille ja lapsille. Edelleen myynti näyttää reilusti tappiota?? hinnat siis 50-2e lasten vaatteissa ja naisten tavarassa 1-4e + muutama lähes käyttämätön merkki takki 10-15e. Nyt jouduin laittamaan jo -50% kyltin että edes vähän saisi omiaan takaisin... Kiertelin muutenkin paikkaa ja tuntui lähes joka pöydässä olevan sama ongelma.

Ei taida tuolla menolla akseli enään kauaa olla jos ei edes pöytävuokraa saa takaisin...

Pakko kyllä sen verran osallistua keskusteluun, että itse pidän sitä kummallisena, että kirpputorilla ei ole minkään valtakunnan tuotenumeroita myydyille tuotteille, mikä tarkoittaa juuri sitä, että kukaan ei voi seurata mitä tavaraa on oikeasti lyöty kassaan ja mitä ei. Itse olen kotoisin Joensuusta ja siellä on ollut iät ja ajat ollut käytäntö, että asiakas saa viivakoodillisia tai numerosarjalla varustettuja lappuja, jotka kiinnittää myyntitavraoihin hintalapuiksi. Samalla asiakas saa lapun, jossa on kaikki numero/viivakoodit, johon hän voi kirjoittaa jokaisen kohdalle tuotteen kuvauksen, johon hintalapun on kiinnittänyt. Näin asiakas sekä kirpputori voi todistaa ja seurata mitä on myyty. Esim. Mammuttitorilla on jopa sähköinen järjestelmä Joensuussa, josta seurata tätä myyntiä.

No, jos siellä on ne tallentavat valvontakamerat,niin pyydä päästä ne katsomaan. Sillähän selviää missä tavarat liikkuvat. En tiedä pitääkö siinä olla poliisin lupa...siinä filmien katsomisessa.

Miten voit todistaa mitä sinulla on ollut myynnissä ja mitä ei. Voihan sitä tavaran omistaja viedä omansa pois ja väittää sen varastetuksi. kaikki on mahdollista. Älkää olko naurettavia. Entä jos alkaisin väittää että minulla on ollut siellä tavaraa jota ei todellisuudessa ole edes olemassa....?

Haluako joku esim katsella vaikkaviikon verran valvontakamerakuvaa putkeen jos siellä näkyisi jotain epäilyttävää?? haloo hei. Jokaisen pitäisi hyväksyä että kirppishommassa niinkuin kaikessa on omat riskinsä.

Irene

Olin eilen kyseisessä kirpputoriss ostamassa toppatakkia , myyjä ei myynyt sitä minulle kun se muka oli liian halpa.. Yritti soittaa sen paikan numero 29 vuokranneelle , mutta hän ei vastannut. Sanoin että haluan ostaa takin mutta ei myynyt, lupasi soittaa kun saa tietoa. Sanoin että haen sen kyseisenä päivänä tai tänä aamuna .
He olivat kerran yrittäneet soittaa, en ollut vastannut kun olin töissä , yritin soittaa takas mutta oli varattu . No vihdoin kun sain yhteyden he sanoivat et takki on myyty vaikka olin sanonut et ostan sen en varannut sitä mitenkään vaan olin ostamassa sitä jo silloin .
Vielä he valehtelivat että ovat soittaneet pari kertaa ,mutta yksi kerta oli tullut mun puhelimeen . Kurja että vielä valehtelevat.
Ei siis voi enää suomalaisiin luottaa . Haluaisin tehdä tästä kyllä suuremman jutun , minusta tuo käytös oli törkeäääää

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat