Lomalle toukokuussa

Vierailija

Suunnittelemme perheen kanssa lomaa toukokuun alkuun. Minnepäin silloin kannattaisi suunnata, että olisi aurinkoa ja lämmintä? Perheen uimamaisteria (8v) kiinnostavat hyvät uinti mahdollisuudet, muuten ihan auringonoton merkeissä.

Kommentit (4)

Vierailija

Olemme olleet vain kerran etelänlomalla toukokuussa ja olimme kreetalla. Meillä ainakin lämmintä piisasi ja välimeren vesikin oli jo uimalämmintä. Mutta ehkä meillä oli vain hyvä säkä sään suhteen..voi olla myös vielä huonot kelit toukokuussa. Mites olisi Gran Canaria? Me olemme itse menossa sinne ensi syyslomalla. Kanarialla olen ollut aikaisemmin 2 krt hiihtolomalla ja oli jo lämmintä..toukokuussa voisi olla jo kuuma..ihanaa ;)

Finnmatkat
Seuraa 
Liittynyt24.5.2010

Hei,

Kiitos viestistäsi.

Takuuvarmaa lämpöä toukokuussa löytyy esimerkiksi Gran Kanarialta. Toki Välimeren kohteissa alkaa lämpötilat pikkuhiljaa nousta kesää kohti mentäessä, mutta illat voivat olla vielä viileitä.

Ystävällisin terveisin,

Finnmatkat Asiakaspalvelu

Vierailija

Mites olis turkki? Tai kypros? Itse olemme menossa turkkiin kesäkuussa mutta on siellä jo toukokuussakin tosi lämmin :) Kyproksella Pafos on ihana paikka..sinne haluamme mennä uudestaan.. nyt lasten kanssa kun viimeksi olimme siellä ennen lapsia häämatkalla ;)

Finnmatkat
Seuraa 
Liittynyt24.5.2010

Hei!

Turkista ja Kyproksesta löytyy myös lämpöä ja hyvää mieltä toukokuussa. Erityisesti Finnmatkojen Blue Star-hotellikonsepti on tarkoitettuja erityisesti lapsiperheille ja varsinkin perheen pienempien makuun.

Ystävällisin terveisin,

Finnmatkat asiakaspalvelu

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat